FIA Formula One 2026

Wie wordt wereldkampioen in 2026 ?

• Lando Norris

Stemmen: 1 1,9%
  • Oscar Piastri

Stemmen: 5 9,4%
  • Charles Leclerc

Stemmen: 8 15,1%
  • Lewis Hamilton

Stemmen: 4 7,5%
  • Max Verstappen

Stemmen: 23 43,4%
  • Isack Hadjar

Stemmen: 0 0,0%
  • George Russell

Stemmen: 4 7,5%
  • Andrea Kimi Antonelli

Stemmen: 2 3,8%
  • Fernando Alonso

Stemmen: 3 5,7%
  • Lance Stroll

• Pierre Gasly

• Franco Colapinto

• Esteban Ocon

• Oliver Bearman

• Liam Lawson

• Arvid Lindblad

• Alexander Albon

• Carlos Sainz

• Nico Hulkenberg

• Gabriel Bortoleto

• Sergio Perez

• Valtteri Bottas

• Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
Pokkesaai voor jou. Ik kan uren naar oude races kijken en onboards. Ik vond de laatste 3 races saaier dan de meest dominante Mercedes jaren. Daar zag je andere auto’s op de limiet een seconde later volgen per ronde.
Nu zit zelfs de Aston Martin niet op zijn limiet in de bochten
Ook zij rijden op 70 tot het rechte stuk.

Races moeten niet spannend zijn voor mij.
Net zoals de auto’s niet sneller moeten zijn in rondetijd. Maar het racen moet echt zijn

Ge kunt op F1TV oude races terugzien. En dan merken hoe pokkesaai dat 95% van de tijd was. En hoe slecht de regie was.

Als ge alle mooiste 5% samen zwiert is dat inderdaad geweldig.
Noem mij eens 1 memorabel inhaalmoment van de afgelopen 3 jaar waar men binnen 20 jaar nog over spreekt?

Noem mij eens 1 memorabel inhaalmoment van de afgelopen 3 jaar waar men binnen 20 jaar nog over spreekt?
En over welke move van 20 jaar geleden spreekt men nog buiten die van Schumi op Mika in Spa? (Is wel langer geleden maar toch)

Max Turn 1 in Emilia Romagnia is imo de beste move van de laatste 3 jaar.

Het was Mika op Schumi ;) Foei!

Villeneuve buitenom bij Schumacher in Estoril in de laatste bocht

Raikkonen op Fischella voor de leiding

Vergelijk dat nu eens met die jojo overtakes van de afgelopen 3 races, dat is toch pure komedie dan?

Awel, die move van Hakkinen op Schumacher, ik heb die dus live gezien, ik zat daar op die berm tussen het volk aan de Kemmel straight toen. Prachtig en iconisch moment.

Eigenlijk straf, de enige keer dat ik zelf naar een F1 race live ben gaan kijken en dan zie je die move.

Pokkesaai voor jou. Ik kan uren naar oude races kijken en onboards. Ik vond de laatste 3 races saaier dan de meest dominante Mercedes jaren. Daar zag je andere auto’s op de limiet een seconde later volgen per ronde.
Nu zit zelfs de Aston Martin niet op zijn limiet in de bochten
Ook zij rijden op 70 tot het rechte stuk.

Races moeten niet spannend zijn voor mij.
Net zoals de auto’s niet sneller moeten zijn in rondetijd. Maar het racen moet echt zijn
Ik had het eigenlijk over races dat er nog geen on-boards waren.

Die hebben uiteraard prachtige momenten. Maar als je nu terug kijkt naar volledige races van toen... Op YouTube naar de beste momenten kijken is compleet iets anders.

Maakt verder ook niet uit. Zullen zien wat ze bedenken.

Ik had het eigenlijk over races dat er nog geen on-boards waren.

Die hebben uiteraard prachtige momenten. Maar als je nu terug kijkt naar volledige races van toen... Op YouTube naar de beste momenten kijken is compleet iets anders.

Maakt verder ook niet uit. Zullen zien wat ze bedenken.
Ja idd. Het is nog vroeg op het seizoen. Ik verwacht dat zelfs zonder wijziging in regels op het einde van het seizoen de ingenieurs toch al oplossingen zullen vinden

Verstappen Imola 2025 is voor mij de overtake van de laatste 10 jaar ofzo, als we toch overtakes gaan raten 😆

GP Lambiase gaat naar het schijnt naar Mclaren en zal naar verluid TP worden. (2028)

RB is echt over and out als topteam. Hoeveel topmensen zijn daar nu op een dik jaar tijd weg? Om nog maar te zwijgen dat de kans immens groot is dat Max binnekort ook afscheid neemt.

Laatst bewerkt:
Awel, die move van Hakkinen op Schumacher, ik heb die dus live gezien, ik zat daar op die berm tussen het volk aan de Kemmel straight toen. Prachtig en iconisch moment.

Eigenlijk straf, de enige keer dat ik zelf naar een F1 race live ben gaan kijken en dan zie je die move.
Die move zag er heel cool uit, maar eigenlijk niet zoveel driver skill mee gemoeid. Gewoon de andere kant van de te dubbelen wagen gekozen.

Benieuwd of dit een effect gaat hebben! Het trucje om tijdens de Qualification all-out te gaan om daarna een lock-out te krijgen op de MGU-K in de cooldown lap mag niet meer.

Hopelijk wordt Ferrari nu niet te hard gestraft door het ingrijpen aan de startprocedure, anders loopt Mercedes er helemaal mee weg.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan