FIA Formula One 2026

Wie wordt wereldkampioen in 2026 ?

• Lando Norris

Stemmen: 1 1,9%
  • Oscar Piastri

Stemmen: 5 9,4%
  • Charles Leclerc

Stemmen: 8 15,1%
  • Lewis Hamilton

Stemmen: 4 7,5%
  • Max Verstappen

Stemmen: 23 43,4%
  • Isack Hadjar

Stemmen: 0 0,0%
  • George Russell

Stemmen: 4 7,5%
  • Andrea Kimi Antonelli

Stemmen: 2 3,8%
  • Fernando Alonso

Stemmen: 3 5,7%
  • Lance Stroll

• Pierre Gasly

• Franco Colapinto

• Esteban Ocon

• Oliver Bearman

• Liam Lawson

• Arvid Lindblad

• Alexander Albon

• Carlos Sainz

• Nico Hulkenberg

• Gabriel Bortoleto

• Sergio Perez

• Valtteri Bottas

• Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
Welcome back, Jordan GP.
SI202604290519.webp

moogt zeggen wat ge wilt van VCARB, op special liveries stellen ze zelden teleur.[/ispoiler[

euh, nee. Mercedes en Haas bvb hebben ook geen updates mee, en hebben zich aan hun plannen voor een update in Canada gehouden (zeiden ze op F1TV)

Kwam daarnet nog even deze tegen. Vergelijk dat eens met het ‘spektakel’ van nu. Kan je enkel maar vaststellen hoe de koninginnen klasse van autosport aan het dood gaan is.

Ik stel voor dat ge seizoen 2005 eens volledig bekijkt zodat je ziet hoe boring as fuck dat seizoen was.

Spa was goed. Japan beter. Maar 80% van de races dat jaar zijn niet om aan te zien.

Even één highlight van 2005 erbij halen en dan zeggen: toen was alles veel beter

Is héél kort door de bocht

Ik stel voor dat ge seizoen 2005 eens volledig bekijkt zodat je ziet hoe boring as fuck dat seizoen was.

Spa was goed. Japan beter. Maar 80% van de races dat jaar zijn niet om aan te zien.

Even één highlight van 2005 erbij halen en dan zeggen: toen was alles veel beter

Is héél kort door de bocht
Dan snap je het totaal niet. Gaat niet over hoe spannend het was dat seizoen. Gaat over hoe prachtig de auto’s over het circuit gingen en wat een prachtig geluid eruit kwam. Artificiële ingrepen om het spannender te maken, nee dat heeft niets met sport te maken. Genoeg seizoenen waar het vroeger ook spannend was.

Zoals ik zei.
Kijk op F1TV naar seizoen 2005. Ge zult rap uitgekeken/gehoord zijn.

Ik vind dat geluid ook veel beter. Die 'nimble' auto's ook. Maar het racen trok op compleet niks.

Maar we zullen over 2026 praten. McLaren indrukwekkende verbetering.

Zoals ik zei.
Kijk op F1TV naar seizoen 2005. Ge zult rap uitgekeken/gehoord zijn.
uitgekeken /stop eens met zo een dingen te zeggen... de auto's gewoon op de limiet zien rijden is voor veel mensen zoveel belangrijker dan dat er een seconde verschil zit tussen 1 en 2 per ronde. Voor jou mischien niet, maar je bent in de minderheid.
Was er minder spanning? JA, daar zijn we het over eens. (en niet een beetje zelfs).
Voor mij is F1 racen tegen jezelf en de limiet vooral. (wat vandaag niet het geval is, zowel puur mechanisch als skill).
Daarmee bedoel ik uiteraard niet dat ik een F1 auto kan rijden, maar de super piloten kunnen echt wel een paar % hoger dan ze vandaag doen
/gehoord? Ik kan 10 uur per dag naar dat geluid horen van die auto's. En dat is dan nog op een pre historische broadcast manier, ga is gewoon naar een event waar je nog een oude F1 auto hoort en neem dat is deftig op. Dat is pure ASMR.

wakker worden jongens, de sprint race is gedaan.
en Antonelli heeft 5s penalty gekregen na de race (track limits), en verliest 2 plaatsen aan Russell en Verstappen

Was een leuke race 🥳 Hopelijk morgen een herhaling. Veld ligt ook lekker dicht bijeen. Hopelijk werken die updates van Mercedes niet 😆

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan