FIFA 21

FIFA 21

Ge kunt allemaal bij mij naar 8 komen :unsure:
Had me met mijn betere ploeg opgewerkt naar 7, onderweg naar 6, maar vandaag lukte hier ook niets.
Niemand in de ploeg kon nog interceptions doen, al passeerde de bal vaak 2cm voor hun voeten. Mijn 2 CDM's bleven ook altijd mak in het midden van mijn helft staan wanneer de tegenstander al in mijn box zat. Die tegenstander dribbelde dan ook gewoon constant rond mijn verdedigers alsof het clowns waren.
En het is niet het verhaal van enkele goede tegenstanders, maar ik had het bij iedereen vlaggen :angry:

sinds gisteren 20 friendlies 0 gewonnen
speel zelfs geen champs of rivals meer want ik weet dat ik nu zelf niet win tegen div 10 spelers en geen idee waarom

edit: weer paar uur verder nog altijd niks gewonnen

Laatst bewerkt:
sinds gisteren 20 friendlies 0 gewonnen
speel zelfs geen champs of rivals meer want ik weet dat ik nu zelf niet win tegen div 10 spelers en geen idee waarom

edit: weer paar uur verder nog altijd niks gewonnen
Friendlies managementwerk? Met die tams van max 77 rating?
Best bij release van zo een speler niet direct proberen, ik probeer die meestal halfweg de week en dan win ik 80%.

Heb nu dit team en 1,2 miljoen coins:

Fifa.jpg

Waar zou ik best investeren?

Was aan het denken om 90 Cantona te kopen ipv Bruno Fernandes. Dan moet ik nog een aantal 10k bij sparen. Een andere optie is daar een iets goedkopere speler zodat ik ook op de positie van Pogba nog iets kan kopen.

Gewoon een stream bekijken voor minstens 1 uur.. Van de online championships, zeg maar de fifa 21 beker... Krijg je rewards van, aleja een token, en die kan je omtoveren in max 5 tokens untradable pack...

HaLXho7.jpg

Ben ik weer lucky met de fut champs premium swap, 11 rooie kaartjes voor dit...

Echt triestig

2-0 aan het winnen kerel bakte er niks van,ea doet scriptje aan en 2-3 veloren

ik pas de bal terug naar mijn keeper en gaat gewoon door zijn voet..

en op de ps5 is het spel de hele tijd aan het haperen na die nieuwe update

fucking slideshow...alles maken die kapot patch na patch

edit:ne pm gekregen van ne kerel die zegt dat ik nog wat meer fifa points moet kopen met het team dat ik heb :unsure:

Laatst bewerkt:
en kben gebanned van psn doordat ik antwoorde op een kerel zijn toxic pm..zelf toxic zijn maar wel bleiten als ge een antwoord terug krijgt

Wat is er gebeurd?

Je account voor PlayStation Network is tijdelijk opgeschort op 3 dagen.​

Waarom?

Het veiligheidsteam van PlayStation heeft vastgesteld dat content die op PlayStation Network naar Bericht is geüpload vanuit jouw account, de gedragscode heeft geschonden die is beschreven in onze gebruikersovereenkomst.​

triestige kindjes

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan