@Kiiilerke wat had ge gezegd? Of is dat ook tegen de BG gedragscode? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Getting the popcorn@Kiiilerke wat had ge gezegd? Of is dat ook tegen de BG gedragscode?![]()
Tis echt ongelooflijk wat sommigen sturen voor een ‘stom’ spel.en kben gebanned van psn doordat ik antwoorde op een kerel zijn toxic pm..zelf toxic zijn maar wel bleiten als ge een antwoord terug krijgt
Wat is er gebeurd?
Je account voor PlayStation Network is tijdelijk opgeschort op 3 dagen.
Waarom?
Het veiligheidsteam van PlayStation heeft vastgesteld dat content die op PlayStation Network naar Bericht is geüpload vanuit jouw account, de gedragscode heeft geschonden die is beschreven in onze gebruikersovereenkomst.
triestige kindjes
dat em zijn fucking muil moest houden@Kiiilerke wat had ge gezegd? Of is dat ook tegen de BG gedragscode?![]()

Wa zegde gij nu?? Van waar haalt ge dat??Je kan blijkbaar geen packs meer kopen met coins?
Niet dat ik dat veel deed, maar soms waren die 5k packs wel goed..
Als je 4231 speelt zou ik sowieso een 4222 als alternatief instellen ook. Heb het idee als het in 4231 op slot zit het spel soms open gaat in 4222 (uw 2e spits zorgt voor andere pasopties dan als die center CAM speelt) en voor de rest liggen die formaties dicht genoeg bij een.![]()
Zijn hier nog andere opstellingen mogelijk? In game speel ik wel degelijk een 4231,maar van bij de start al is soms het verrassingseffect weg, en met 3 CAMs die eigenlijk ook als spits kunnen fungeren zijn er weinig in game positie wissels mogelijk denk ik dan...
Denken jullie aan een mogelijke bruikbare startopstelling??
Ik heb nog wat andere spelers zoals sterling, hazard, firminho, fabinho, grealish 87,son,87 morata en aspas, 86goretzka,Rashford LM, dembele (barca) en andere 84 tot 80 fodder...
En heb 170k in da bank, niet astronomisch veel, maar kan je toch al een beetje mee doen...
Liefst wel de icons zo goed mogelijk laten renderen, ik denk eraan om raul terug in de spits te zetten want nu komt ie niet meer aan scoren toe, terwijl dat een machine is in de spits...
Ik heb ook gemerkt dat mijnen Dalglish goed in de CAM of CA speelt, dus mss hem daar ofzo en raul terug in de spits, met zijn records laat ik hem gewoon daar terug dan (momenteel 1264 gespeeld, 1878 goals en 1037 assists, wat toch pretty sweet is)
Thx, ik test dit eens uit tijdens WL of mij dit bevalt, maar ziet er in theorie precies uit wat ik nodig heb...Als je 4231 speelt zou ik sowieso een 4222 als alternatief instellen ook. Heb het idee als het in 4231 op slot zit het spel soms open gaat in 4222 (uw 2e spits zorgt voor andere pasopties dan als die center CAM speelt) en voor de rest liggen die formaties dicht genoeg bij een.
Hier ook maar zeer matig gestart, tegenstander krijgt alles deftig, ik loop altijd achter de feiten aan omdat ik gelijk ne noob speel, Alé zo wilt het spel u doen geloven tenminste, echt rip offMatch fixing op zijn best hier weer. Kan nog geen deftige pas geven