FIFA 21

FIFA 21

5 uur later 1 win voor dat ierland gedoe

mijn 40 pace cbs tegen neymar en mbappes jajajajajaja
Haha ja. Eigenlijk best om die te koppelen aan die prem league objectives. Maarja inderdaad lastig..
Wou die efl proberen te doen, maar mijn team is ook te zwak daarvoor..
deze week wel die giroud en neves gedaan. Wou eigenlijk die 89 pastore ook doen, maar het is mij het niet waard op mijn tijd daarin te steken, met nog 1 a 2 dagen over. Dus wachten tot morgenavond en dan zien we wel welke nieuwe spelers er komen :)
Misschien dat ik die mls milestones 1 en 2 doe, heb die hernandes sbc gedaan :)

Vanavond FUT Birthday zeker?

Heb redelijk wat packs staan (o.a. 35 +83 spelers). Is er een verschil in pakkans tussen die packs open doen vanavond om19u bij de release of één van de komende dagen? Heb altijd de indruk dat ze de pakkans wat verlagen op de momenten dat veel mensen hun packs open doen.

Haha, er was een Lightning round met 60k aantal 100k packs ofzo, 200k uitgegeven, wou net nog wat quiksellen om nog 5 k op te rapen natuurlijk te laat om een 3de te openen

In die 2 was het beste 84 de vrij... Lmao

Met mn la liga team wil ik die mendy ook wel.
of die inaki williams, want die zijn 84 rated kaart was echt top!
Net zowat 75+ packs geopend uit die objectives: neuer, fekir inform en robertson. + 25 dubbele kaarten en nog wat brol. Maar toch blij :)
Nog 50 packs over, misschien deze week nog wat openen ofwel volgende week als ik wat meer tijd heb

Hoe belachelijk, 300k geopend en de vrij als beste... Moest ik daarvoor al die tijd gespaard hebben? :laugh:

En mijn fgs 100k pack was zo mogelijk nog slechter

Die doelstellingen zijn al kapot hier, ik heb die dagelijkse sbc gedaan en hij registreert het niet

En ook, ik dacht dat de nieuwe doelstellingen er gingen zijn gisteren van de 2de lichting van icon swaps

De SBC doelstellingen zijn voor iedereen kapot.
3 wins, 17 losses hier voorlopig :rofl:
Vorige WL ging best goed, Aan 11 wins geraakt met nog wat matches te gaan. Deze week is er echt iets serieus mis. Ik kom enkel super stacked teams tegen (TOTY's, meerdere icons, POTM Messi, ...). Soms geraak ik wel op voorsprong, maar heb zelfs al een 4-0 lead weggeven omdat het momentum volledig kantelde.

Hier ook de meest zotte teams, 0 op 6 dacht ik

Dat belooft, zal weeral maximum silver 1 worden hier...

Ik wist niet dat er zoveel OP ploegen bestonden, iedereen smijt hier duizenden euro's of grind hier 24/7 voor al die ploegen die ik tegenkom

En ik word hier constant in t zak gezet in matchen

Hier loopt iets serieus scheef ze, biased much ??

Ik ga gewoon niet meer spelen dit weekend denk ik. Dan zal het wel weer een paar weekends zonder WL zijn wegens niet genoeg punten, maar op deze manier hoeft het voor mij niet.

Als ik u was, en ge hebt wat tijd morgen, zou ik gewoon spelen tot 6 wins, dan hebt ge al de helft van de punten binnen voor plaatsing, en een beetje rewards (plus een cheap red player)...

Zondag is het chiller om spelen, vrijdagavond en zaterdag kunnen soms wat sweaty zijn

ik speel geen wl meer,fuck die stress voor een rode speler die 80 rated is ofso
Alé jong, de rewards die ge daar krijgt zijn het toch totaal waard...

giphy.gif

tenor.gif

Terug
Bovenaan