Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds wanneer kunnen belgen terug fifa points kopenBen jij zelf niet een FC Creditcard of ben je daar mee gestopt?![]()

Sinds wanneer speelt gij met Belgische account??sinds wanneer kunnen belgen terug fifa points kopen![]()

mijn account is BE zeSinds wanneer speelt gij met Belgische account??
![]()

Wie wil je laten vallen? Fati?Ik zou graag voor potm mbappe gaan... Iemand enig advies hoe ik hem in mijn team kan passen?
Ja idd Fati. Dikke merci ziet er nog redelijk goed uit. Dan kan ik mss voor makelele prime moments gaan om rooney te vervangen ofzoWie wil je laten vallen? Fati?
Iedereen op 10 chem gaat niet lukken maar op deze manier verliest enkel Rooney een klein beetje chem:
Kzat daarstraks naar een vid van Nepenthez te kijken en die kerel heeft > 1000 wins en maar iets in de 300 losses. Die Youtubers krijgen ook alleen maar zo'n stats als jan modaal regelmatig eens goed op zijn dak krijgt hé (tenzij die vaak Squad Battles spelen, wat ik betwijfel).fokking pirlo pirlala uit mijn icon swap
godmiljaarde
terug bezig aan 10 lose streak in rivals in fucking div 5
ik mag doen wat ik wil 10 schoten keeper pakt alles kerel komt 1 keer het veld over en direct prijsKzat daarstraks naar een vid van Nepenthez te kijken en die kerel heeft > 1000 wins en maar iets in de 300 losses. Die Youtubers krijgen ook alleen maar zo'n stats als jan modaal regelmatig eens goed op zijn dak krijgt hé (tenzij die vaak Squad Battles spelen, wat ik betwijfel).
Heb hem ook in mijn vizier, maar ben niet 100% overtuigd. Met shadow wel een 93 defender met goeie pace en bijna max defenceZou die nieuwe mangala sbc kaart goed zijn?? Past perfect hier in mijn ploegsje