FIFA 21

FIFA 21

nee

MIJN ACCOUNT IS BE :rofl:

da ga alleen als ik op een new zealand acc speel en das dus niet mijn main account

"T is weer even geleden maar hieronder mijn team.

Ingame wissel ik Tavernier en Zambrotta. Marquinhos en kanté op CVM. Jones, Rooney en Mahrez op CAM. Neymar in de spits. Misschien 86 Shaw gaan halen voor Gomez te vervangen en IF Pope als keeper 🤔

Die flair shot uit de week 1 gold objectives lukt me nog steeds niet. Heb nochtans al meermaals gescoord met L2 + schieten, waarbij de spits bvb. vanachter het steunbeen schoot. Doe ik iets verkeerd of is deze objective bugged?

Fifa.jpg

Kan ik Hermoso of Mbappé op een hogere chem krijgen met deze spelers? Of als ik Thiago vervang door een andere speler?

fokking pirlo pirlala uit mijn icon swap

godmiljaarde

terug bezig aan 10 lose streak in rivals in fucking div 5

Laatst bewerkt:
fokking pirlo pirlala uit mijn icon swap

godmiljaarde

terug bezig aan 10 lose streak in rivals in fucking div 5
Kzat daarstraks naar een vid van Nepenthez te kijken en die kerel heeft > 1000 wins en maar iets in de 300 losses. Die Youtubers krijgen ook alleen maar zo'n stats als jan modaal regelmatig eens goed op zijn dak krijgt hé (tenzij die vaak Squad Battles spelen, wat ik betwijfel).

Kzat daarstraks naar een vid van Nepenthez te kijken en die kerel heeft > 1000 wins en maar iets in de 300 losses. Die Youtubers krijgen ook alleen maar zo'n stats als jan modaal regelmatig eens goed op zijn dak krijgt hé (tenzij die vaak Squad Battles spelen, wat ik betwijfel).
ik mag doen wat ik wil 10 schoten keeper pakt alles kerel komt 1 keer het veld over en direct prijs

net weer ! tegenstander 30% balbezit 3 schoten ik 70% 15 schoten en eindstand was 3-3...

en div 2-5 zijn 5000 keer erger met hun pay to win teams

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan