Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm is untradable, voor de rest nog niet zoveel sjans gehad bij TOTS, behalve dan ederson in een flutpack, ook untradablehad niks anders verwacht van gethez zijn packluck
ik heb natuurlijk weer de slechtste kaart van het team zoals we gewoon zijn
Lijkt dit een goede in game opstelling zo? Want was gisteren nog wa aan t zien op futbin en die son is toch goede striker, dus misschien toch iets voorzien met 2 strikersWaarom niet als startopstelling de 4231 (2)? Dan krijgt ge toch meer chem voor lucas en Son .

Uhm is untradable, voor de rest nog niet zoveel sjans gehad bij TOTS, behalve dan ederson in een flutpack, ook untradable
Elk pakje dat ik koop zit niks deftigs in...
Zou ik del p nu verkopen voor fofana?

Ja kweeget, maar wie dan wel??Del Piero verkoop je niet .![]()
![]()
Ik zou ook Del Piero niet verkopen als je er goed mee kan spelen. In FIFA is het belangrijker goed aan te vallen dan goed te verdedigen.Ja kweeget, maar wie dan wel??
En weeral den dikste rip off met rode kaartjes, ik stuur er 11 in, waaronder 86 Shaw, wa krijg ik ? Ik denk dat ge al niet te ver moet gaan zoeken, lmfao
Wa een klucht
Er staan 6 a 7 tal high rated spelers te koop die ik niet echt gebruik, waaronder kdb, die is wel een pijnlijke, maar anders kom ik er nietIk zou ook Del Piero niet verkopen als je er goed mee kan spelen. In FIFA is het belangrijker goed aan te vallen dan goed te verdedigen.
Son op LV zetten, komt dan op 6 of 7 chem normaalNiet twijfelen, heb meteen geopend, die animatie bleef precies anderhalve seconde steken, gelukkig maar denk ik dan...
Mijn teampje:
![]()
Ik krijg hem maar op 3 chem in de spits...
Of zouden jullie omgooien ??
Weet ik, had het hier ergens gepost, maar met fofana erbij kom ik gegarandeerd op 100 chemSon op LV zetten, komt dan op 6 of 7 chem normaal
Denk dat het vooral is omdat morgen het seizoen gedaan is. En dat hij anders morgen weg is..FYI, er is een Silver Stars objective misplaatst onder Milestones...
Denk daje 30 dagen hebt om een spelet te recupereren, nee?Uiteraard duplicate untradable Soucek. Heb hem quick sell gedaan omdat ik nog een pack wou open doen en uiteraard zijn die recoveries op tot binnen 20 dagen. Die ben ik kwijt zeker?
Ja dat werkt ook. Alleen is het beperkt tot 5 per maand en met al die packs heb ik die deze maand al opgebruikt. Klote dat je dan een 91 kaart gewoon moet weg doen.Ook als het in uw voordeel is? Ik bedoel als je de originele kaart na het discarden in een sbc steekt, en dan vervangt door die gediscarde kaart?