FIFA 21

FIFA 21

had niks anders verwacht van gethez zijn packluck

ik heb natuurlijk weer de slechtste kaart van het team zoals we gewoon zijn

had niks anders verwacht van gethez zijn packluck

ik heb natuurlijk weer de slechtste kaart van het team zoals we gewoon zijn
Uhm is untradable, voor de rest nog niet zoveel sjans gehad bij TOTS, behalve dan ederson in een flutpack, ook untradable

Elk pakje dat ik koop zit niks deftigs in...

Zou ik del p nu verkopen voor fofana?

Waarom niet als startopstelling de 4231 (2)? Dan krijgt ge toch meer chem voor lucas en Son .
Lijkt dit een goede in game opstelling zo? Want was gisteren nog wa aan t zien op futbin en die son is toch goede striker, dus misschien toch iets voorzien met 2 strikers

:unsure:

Ik weet het ook niet meer ze, maar son op de lcam zou ook moeten werken

Geen geweldige Rivals rewards hier (enkel Chielieni) maar dan nog een paar PL Premium upgrades gedaan en mijn eerste TOTS (uit het niet-guaranteed pack) gepacked 🎉

Uiteraard Ederson die ook al niet in mijn team past, maar dat wil zeggen dat ik voor LaLiga een goedkoop guaranteed pack kan craften zeker :p

Ja kweeget, maar wie dan wel??

En weeral den dikste rip off met rode kaartjes, ik stuur er 11 in, waaronder 86 Shaw, wa krijg ik ? Ik denk dat ge al niet te ver moet gaan zoeken, lmfao

Wa een klucht
Ik zou ook Del Piero niet verkopen als je er goed mee kan spelen. In FIFA is het belangrijker goed aan te vallen dan goed te verdedigen.

Ik zou ook Del Piero niet verkopen als je er goed mee kan spelen. In FIFA is het belangrijker goed aan te vallen dan goed te verdedigen.
Er staan 6 a 7 tal high rated spelers te koop die ik niet echt gebruik, waaronder kdb, die is wel een pijnlijke, maar anders kom ik er niet

Niet twijfelen, heb meteen geopend, die animatie bleef precies anderhalve seconde steken, gelukkig maar denk ik dan...

Mijn teampje:

uBUQj4h.jpg

Ik krijg hem maar op 3 chem in de spits...

Of zouden jullie omgooien ??
Son op LV zetten, komt dan op 6 of 7 chem normaal

Son op LV zetten, komt dan op 6 of 7 chem normaal
Weet ik, had het hier ergens gepost, maar met fofana erbij kom ik gegarandeerd op 100 chem

Was wss omdat ik aan het sleutelen was toen ik die foto trok

Ik ga eerst proberen met 2 spitsen, en als dat niet lukt ga ik met 3 CAMs spelen denk ik
En Son op de linkse of rechtse spits, maakt dat iets uit? In game dus eh

Beide spitsen zijn rechtsvoetig

Ik denk dat Son 5* zwakke voet heeft, dus maakt niet uit waar je hem zet. Ik zet in een systeem met 2 spitsen de spits met de laagste WF-rating tegen z'n voet. Dus een rechtsvoetige speler op links, zodat hij bij het naar binnen snijden met z'n sterke voet kan trappen.

Ik ben trouwens vrij tevreden met m'n huidige ploeg, dus ik ga nog een Pro League-ploegje maken met de 'all stars'.

Uiteraard duplicate untradable Soucek. Heb hem quick sell gedaan omdat ik nog een pack wou open doen en uiteraard zijn die recoveries op tot binnen 20 dagen. Die ben ik kwijt zeker?

Uiteraard duplicate untradable Soucek. Heb hem quick sell gedaan omdat ik nog een pack wou open doen en uiteraard zijn die recoveries op tot binnen 20 dagen. Die ben ik kwijt zeker?
Denk daje 30 dagen hebt om een spelet te recupereren, nee?
Misschien wel best de datum opschrijven, want je moet de juiste datum ingeven volgens mij

Via de webapp kan je spelers terug halen die je gediscard hebt. 5 per maand dacht ik?

Ook als het in uw voordeel is? Ik bedoel als je de originele kaart na het discarden in een sbc steekt, en dan vervangt door die gediscarde kaart?

Ook als het in uw voordeel is? Ik bedoel als je de originele kaart na het discarden in een sbc steekt, en dan vervangt door die gediscarde kaart?
Ja dat werkt ook. Alleen is het beperkt tot 5 per maand en met al die packs heb ik die deze maand al opgebruikt. Klote dat je dan een 91 kaart gewoon moet weg doen.

Terug
Bovenaan