FIFA 21

FIFA 21

zRW17b0.jpg

Ik zal u laten weten hoe die speelt, morgen eens uittesten

Scoort overal beter dan mijne gimenez 86 die ik had staan, die kon echt matchen doen verliezen

En high physique is ook altijd meegenomen

Edit, en ederson tradable in mijn packs om deze kaart te claimen, nice...

Laatst bewerkt:
zRW17b0.jpg

Scoort overal beter dan mijne gimenez 86 die ik had staan, die kon echt matchen doen verliezen

Op die 90 rttf varane ben ik toch jaloers ze

Die speelt wel goed, maar niet feilloos ofcourse, weet vooral goed zich te positioneren en fysiek staat hij toch ook zijn mannetje

zRW17b0.jpg

Ik heb nu achteraan inform ramos en gewone varane. Op zich ook wel content van.
laat mar weten hoe hij is :)

Ik heb nu achteraan inform ramos en gewone varane. Op zich ook wel content van.
laat mar weten hoe hij is :)
Ga nu een match of 3 spelen, zal laten weten of hij defensief verschil kan maken :)

Ik zocht al lang deftige optie ipv gimenez, ik ben er van overtuigd dat hij beter is zonder ermee gespeeld te hebben

Birthday Mendy zou het wel afmaken uiteraard

Ga nu een match of 3 spelen, zal laten weten of hij defensief verschil kan maken :)

Ik zocht al lang deftige optie ipv gimenez, ik ben er van overtuigd dat hij beter is zonder ermee gespeeld te hebben

Birthday Mendy zou het wel afmaken uiteraard
Ja die birthday mendy is niet normaal goed.

Eerste match alvast verloren tegen dikkenek Duitser, 5-3 verloren

Ligt aan mijn instellingen ze

Is kopbalsterk al gemerkt, kan ik gebruiken bij verdedigen van corners

Match 2, 7-1 ragequit

Opmerking, hij plukt de ballen gewoon uit de lucht en maakt ze onklaar bij corners, alleen al voor dat zou ik hem halen

Match 3, 6-4 verloren, maar ligt volgens mij aan mijn linker en rechterbacks, die komen mee op, ik moet da nog is afstellen, hoe doen jullie dit?

Ik had wel rood gepakt met varane, ook op mijn doos gekregen omdat ik hem wat uitdaagde met de chicken move, ik vind, Fransen moet ge uitdagen met de chicken move :lol:

Ze zijn toch zo fier op hunne haan enal... En vooral niet chauvinistisch...

Maar mijn mini review is halen die handel...

Goed duo vanachteren

Laatst bewerkt:
Ik speel momenteel zo iets in-game. Ik ga niet zeggen dat het dé meta-formation is, maar ik amuseer me er tenminste goed mee.
Enige zwakke punt is momenteel mijn LM. Ik zou daar een betere Franse of La Liga midfielder/striker voor moeten vinden. Neves is een goede CM maar flitst minder op de vleugel. Wass is de voornaamste kandidaat denk ik, al had ik graag iemand gezien die een tikkeltje sneller is.

Jammer dat die Vidal zo moeilijk in mijn ploeg te verwerken is, ik zou wel willen grinden voor die kaart.

Er zou een Renato Sanchez sbc nu zaterdag aankomen 🤫. Die is misschien wat makkelijker te linken in uw ploeg en zou voor rond 1000000 coins te doen zijn. Beter dan Vidal naar't schijnt 😉

Ja ik hoop dat daar een nulleke te veel staat. Al zou hij het op de markt ook wel waard zijn 🙉

Ik ga mij gewoon proberen inhouden maar wel al high rated kaarten proberen verzamelen. Vidal blijft nog 14 dagen open staan.
Misschien dat er nog leuke kaarten uit komen, of haal ik eens een deftige pull.

Zou toch 1miljoen coins gaan worden. Heb zelfs al een foto van't kaartje. Om de 1 of andere vreemde reden krijg ik het fotootje niet geüpload hier.

90 pace
85 shooting
88 passing
91 dribbelen
84 defending
91 physics

Terug
Bovenaan