FIFA 21

FIFA 21

Ik kreeg dus alle keren helemaal na de match dat ik uitgelogd werd en iets van de N/V factor en die munten die ge dan minder krijgt, zelf bij friendlies

Ik denk dat ik een functionele ban aan mijn broek heb

Zat gisteren wat matchen één competitie te spelen, zelf nadat ik de objectives binnen had, om aan die 100k pack en de groepsbeloning 125k pack te geraken

Nu kan ik niks meer, hij laat mij vrolijk de wedstrijd uitspelen en net voor ge de match rewards krijgt sluit ie af, telkens 1 van deze 2 boodschappen :

- De niet voltooid factor werd aangepast waardoor je in de toekomst minder munten zal verdienen

Oftewel :

-de server kan uw verzoek niet verwerken, en aldus geen inkomsten, of punten, maar hij telt wel een match bij in rivals als gespeeld

Ben ik de enige met deze zever aan de hand??

Geen idee, ik ben alleen ingelogd geweest om mijn rewards te claimen en SBC's te doen. Moest ik straks spelen en ik heb het ook voor laat ik het hier wel even weten.

Geen idee, ik ben alleen ingelogd geweest om mijn rewards te claimen en SBC's te doen. Moest ik straks spelen en ik heb het ook voor laat ik het hier wel even weten.
Ok thx, ik zie niks verschijnen op internet toch

Edit, ik ben niet alleen das duidelijk

Thanks for trying. Next, I'd like you to restore the licenses with the steps here. Also, rebuild your database with these instructions.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, alles wat hun packs kan kosten, ondanks dat we er geen kunnen kopen drukken ze de kop in, typisch eigenlijk

Alé ik lees toch een zeer recente repost van iemand die hetzelfde voor had

Net eens aan het rekenen geweest en Vidal zou mij met mijn huidige fodder max 20-30k kosten als ik Giroud er mee in steek. En die flashback Hernandez, maar die had ik toch vooral gedaan om van duplicates af te geraken en hem later als fodder te gebruiken.

3311ad93f1b298321d7f360879b25bf7.gif

Dit gaat hier stillekesaan een wederkerende GIF worden denk ik

Ik gebruik die ook gewoon nu met men ploegsje

Hem halen is easy en vond ik wel fun zo spelen elk met 11 keepers, was nekeer iets anders...

Ja idd. Was eigenlijk wel fun en super easy. Heb Mandanda zelf nog niet geprobeerd. Hoe valt die mee?

Bwa nog maar match of 3 ofzo, heeft de reflexen in huis, wat je hier nodig hebt, en voorts bekeken keepers niet zoveel in deze editie...

Ik had tip gelezen dat je vaak uit goal moet komen bij aanstormende speler, en ik moet toegeven dat dat wel eigenlijk zo is...

Nu een goeie tegenstander omspeelt dat easy maar het is lichtjes OP in fifa 21

Ik denk dat ik hem gewoon laat staan, tenzij die echt begint te knoeien ofzo, maar dat in alle geval nog niet opgemerkt

Ik speel fifa 21 op de pc en en seizoen 5 is begonnen. Ik heb moeite met een doelstelling in week 1 Goud .
Ballongevecht: in 2 squadbattles een goal met een gedurfd schot maken. Wat is een gedurfd schot?
Een geplaatst schot en een fraai schot zijn het allebei niet.
Wie kan dit ophelderen voor mij?
Thanks Perry

Stel maar de vraag in het juiste topic, stond ietsje naar beneden

Ik weet dat er afgelopen week dacht ik dezelfde vraag werd gesteld ivm dat shot, dacht ik toch hier gelezen te hebben

Die flair shot uit de week 1 gold objectives lukt me nog steeds niet. Heb nochtans al meermaals gescoord met L2 + schieten, waarbij de spits bvb. vanachter het steunbeen schoot. Doe ik iets verkeerd of is deze objective bugged?
Heb je al gevonden hoe?

In die link dat ik had gevonden staat er L2, vastgehouden wel, heb je dat ook geprobeerd, met vasthouden en cirkeltje ?

Ik heb het net zelf eens getest, maar 2 goals gemaakt ofzo, maar bij mij waren dat gewoon harde Schoten, niks met speciale shots ofzo...

Anyways, het telde toch niet mee ze

Terug
Bovenaan