FIFA 21

FIFA 21

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van hem vind. Heb hem 2x in de basis opgesteld en vond hem wat plat.
Heb hem sindsdien een paar keer als sub gebruikt en dan maakte hij weer wel het verschil...

Volgens mij gaat hij mijn Squad Battle spits worden. Ik had de rode 84 en die deed het ook goed in Squad Battles. Daar kan je precies toch nog een wat ander type speler gebruiken precies...

Pfoeh, de LaLiga TOTS zijn inflated. De Jong extinct op 2.2 mil.
Carrasco ook extinct op 550k.

Ik MOET Carrasco wel hebben, al weet ik niet hoe ik dat ga regelen omdat ik Reus al op de LW heb.
Hopelijk daalt die nog richting de 200-300k.

tots la liga toch een stuk aantrekkelijker dan Prem league precies.
helaas heb ik maar net iets meer dan 1mil over.. Dus zal wat moeten verkopen om te upgraden..😅
Benzema ziet er wel lekker uit. Die Marcelo sbc ziet er ook wel lekker uit, wel duur. Maar als real-fan ben ik bijna verplicht hem te doen. Gelukkig heb ik nog veel van die vrijgespeelde kaarten van efl en andere milestones. Die ga ik toch nooit gebruiken.
de prijzen zullen volgende week wel wat zakken, ik wacht wel even. En heb nog 100 packs (echt alle packs die ik nog overhad). Net 25 keer 81 rated spelers gedaan, beste was carvajal 😅 En dan een meuk van 14 dubbele 81 rated spelers😂

Ik kan op de een of andere manier niet zo vlot met Son de weg vinden naar goal, staat in de spits nu hier, maar had dit ook met zijn gewone kaart op de LM/LVA

Ik kan op de een of andere manier niet zo vlot met Son de weg vinden naar goal, staat in de spits nu hier, maar had dit ook met zijn gewone kaart op de LM/LVA
T gaat al wat beter hoor, ik moet die gewoon nog gewend raken, en ben nu niet bepaald ne vlotten dribbelaar

Nog mensen die problemen ondervinden met de Companion app?

Sinds gisterenavond blijft ie op het loginscherm hangen.

Heb 'm net eens verwijders en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes...

Diene Twitch prime pakketen komen maar nie toe, kzit al 2 dagen te wachten erop.
Nochtans juiste email gepakt, maar krijgen ho maar.

Seg ik had dit gelezen op futbin en het klopt effectief, mijne Son blijft niet voorin staan, ondanks zo ingesteld, das bij momenten ne CVM als ik zijn positie in t oog heb

Kan ik dit forceren?

Carrasco mooi naar beneden aan het vallen in prijs. Onder de 300k gedoken nu.

Come to daddy!

vorige weken was in nu 9-1 nu 5-4
:(
en krijg nu al monster teams ipv monster teams met 10+ elo

Laatst bewerkt:
Jongeh jongeh

Nooit spelen als ge even daarvoor getriggered zijt door een 7-2 waar varane er gewoon 3 weggeeft door de meest lompe acties, waaronder de meest domme owngoal die ik al in maanden heb gezien...

De match daarna ben ik de betere en toch krijg ik weer op men doos door alles echt alles dat meezit voor de tegenstander...

Helft van de matchen gespeeld en maar 5 wins, had nochtans 4 matchen geleden een 3 streak wat voor mij al uitzonderlijk is voor de eerste helft van de matchen

Echt dees is zo van den hond zen kloten...

Goud 3 is weeral serieus in de achteruitkijkspiegel,

Gaat het mij dan ooit eens 1 keer lukken deze editie? T gaat hier al knokken worden voor zilver 1

hier zal het ook maar silver 1 worden

nog geen enkel team tegengekomen dat geen 10mil+ is

hupla verloren tegen team vol met icon moments

pay to win pigs

tzal zelf geen silver 1 worden als het zo doorgaat

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan