FIFA 21

FIFA 21

Just een serieke van 5 wins vs 2 losses...

Moet al serieus scheef lopen om silver 1 te hebben met nog 8 matchen te gaan :unsure:

10 wins dus

geen gold 3 hier,verlies teveel matchen die ik altijd zou moeten winnen

typisch scripting gevalletjes van de hele match 2-0 voorstaan en de laatste 10 min spelen ze alsof ze de beste spelers in de wereld zijn en dan verliezen natuurlijk

Is er momenteel een modus in friendlies waarbij ze nogal snel de Golden goal hanteren?

Wil dit wat exploiten, ik moet nog minder dan 50 wins hebben in friendlies :unsure:

nog 1 win nodig en 5 te gaan...zal wel niks worden

hupla al 2 verloren tegen monster teams met icon moment ronaldo

en ELK FUCKING TEAM IS FULLBACKS ALS CB

de kogel voor dit soort mensen aub

alle 5 verloren geen gold 3.

geen enkel normaal team tegengekomen

vies triestig kutspel

van mijn ps5 gesmeten ik raak dit spel niet meer aan,doei

Laatst bewerkt:
Is er momenteel een modus in friendlies waarbij ze nogal snel de Golden goal hanteren?

Wil dit wat exploiten, ik moet nog minder dan 50 wins hebben in friendlies :unsure:
In theorie die LaLiga mode, maar ik moet zelf nog proberen.

3 wins van de 8 foetsjie, zal wel weer niks worden zeker, deze voormiddag liep het als een treintje itt nu :unsure:

2 op 8,wederom killer teams, maar boeie, 12 wins, en het konden er meer zijn, paar kere weggegeven

En iemand gegaan voor 5*85 waarbij je 86 squad moet indienen?

Helemaal top met sergio busquets 87 als beste :unsure:

Net jordi alba uit en la liga pakje.
voor rest verl brol, 2 keer die zweedse spits van de saudi league. Nu nog 30 packs (mega pack, zaldzaam mega packs en 2 ultimate packs) over. Eerst nog 20 duplicates in een dbc slijten

Ik ga die isaak kunnen gebruiken voor een eventuele guaranteed la liga... Nog 2 lobvoorzetten en hij is binnen

Nieuwe icon swaps? Ik moet nog is kijken wat ertussen zit feitelijk...

Kan op geen beter moment komen om die friendlies op te vullen, i love it, 2 doelstellingen menne keer completen

Golden goal galore

Ik zit al in de helft, nog 25 wins voor die 2 dikke packs

Iemand de 85+ LaLiga pick gedaan? Ik kon kiezen tussen TOTS Oblak en TOTS Casimero (en nog iemand die ik vergeten ben). Voor Casemiro gegaan, speelt op het eerste zicht wel goed, beetje zoals Fut Bday Emre Can.

Terug
Bovenaan