FIFA 21

FIFA 21

Same, had eerder Pedri verwacht gezien die nog geen deftige kaart gekregen heeft na z'n sterk EK. Blijven hopen op een SBC dan maar :p

Same, had eerder Pedri verwacht gezien die nog geen deftige kaart gekregen heeft na z'n sterk EK. Blijven hopen op een SBC dan maar :p
Je bedoeld in de Futties promo? Dit is normaal een promo die 5 weken duurt, dus kan nog wel komen. Al denk ik van niet, omdat die EK promos gedaan zijn.

E6WtkNSWYAAIkyh
De upgrade summer stars is te duur om te doen voor wat je inruil gaat krijgen. De MM en de FOF sbc heb ik gedaan om morgen open te doen. Mss dat ik nog een paar 81+pp maak.

vidN6IS.jpg
Uhm ok, 70k preview pack...

Ennnn hij crasht natuurlijk met min 400k,so much voor militao die ik wou halen

Laatst bewerkt:
Ik denk er terug aan van del p even te verkopen, kom160 tekort, hem en nog wat andere spelers... Militao gaat toch naar de 500k toe

Del p levert 100 k op en dan nog 3 86ers verkopen en ik ben er...

Oh ja en heb toty ramos gehit in mijn futties sbc, ik lees dat deze op de CDM kan gezet worden, maar dat zal via subben moeten zijn zeker? Hoe anders zet je een CB erop zonder teveel te moeten verliezen qua chem :unsure:

Hij is echt een blok, maar nog iets te traag voor de achterlijn imo, ik lees dus dat het mogelijk is voor ramos op de CDM, op voorwaarde dat je ermee kan spelen

Dit is mijn ploegje momenteel, wel tevreden van son in de spits en Kanté op de cdm...

P8Y2hl8.jpg

Maar subben doe ik zoiezo direct met Dalglish en muriel, aangezien Dalglish vaak mindere matchen heeft, mount sub ik dan voor ballack op de rechtse CM positie in game

Del p komt erin bij de rust

Wat denken jullie van het idee van ramos die op cdm speelt en hoe pas ik hem erin ??

Zou er geen 5 ATB formatie zijn om op te starten? Moet wel iets te doen zijn met al die Real Madrid spelers en Icons.

Als ik hem laat starten heeft hij 7 chem, genoeg toch, neen ?

Subben heb je zelf minder, las iets van 6,25 chem dan...

Ik ga hem eerst een paar matchen uittesten, specifiek hij op die positie, en zet koundé ff op de CB

Die militao zou zo goed passen, niet normaal

Als ik hem laat starten heeft hij 7 chem, genoeg toch, neen ?

Subben heb je zelf minder, las iets van 6,25 chem dan...

Ik ga hem eerst een paar matchen uittesten, specifiek hij op die positie, en zet koundé ff op de CB

Die militao zou zo goed passen, niet normaal
7 is genoeg, als je team maar 100 heeft imo

Militao is binnen...

@Shaddix ,thx man, maar ik ben niet goed mee, is dit gewoon om te starten zo, of om effectief te spelen...? Ik ben men huidige formatie wel gewoon nu in game... Geeft dit vooraan wel genoeg chem zo? Ik ga het eens instellen in een testformatie

Voorlopig overtuigd ramos op de cdm niet echt, maar dit zal wel aan mij liggen, hij valt teveel aan terwijl ik stay back heb gezet, maar gebruik nogal veel l1 om naar voren te sturen...

Ik moet ook nog wat inspelen, maar WL loopt voor geen meter momenteel

@Shaddix ,thx man, maar ik ben niet goed mee, is dit gewoon om te starten zo, of om effectief te spelen...? Ik ben men huidige formatie wel gewoon nu in game... Geeft dit vooraan wel genoeg chem zo? Ik ga het eens instellen in een testformatie
Ja, op deze manier start iedereen behalve Son op 10 chem.
Je kan bij je opstelling een alternatieve opstelling kiezen voor Verdedigend, Aanvallend, ... Ik stel mijn formatie en tactics in onder verdedigend en bij de start van de wedstrijd switch ik dan met pijltje naar links naar verdedigend. Op die manier blijft iedereen zijn starting chem behouden.

Militao is binnen...

Voorlopig overtuigd ramos op de cdm niet echt, maar dit zal wel aan mij liggen, hij valt teveel aan terwijl ik stay back heb gezet, maar gebruik nogal veel l1 om naar voren te sturen...

Ik moet ook nog wat inspelen, maar WL loopt voor geen meter momenteel
Die formatie gwn om te linken. Zeker dat je hem op achterblijven hebt in elke formatie? En je drukt geen knopjes in om hem mee naar voor te sturen tijdens het spelen?

Thx mannen, @kampers ,ja ik gebruik vaak schouderknoppen om naar voren te sturen, maar als het niet loopt zoals nu doe ik het wss verkeerd, of de game zit weer op mij te zeiken, 1 van de 2, lol

Btj8k3W.jpg

Fotootje, overload aan groene links vanachter

Enkel son op 6 chem

Ja, t spel zit met mij te klooien

Ik was aan t winnen en wl match breekt af 5 min voor tijd, ik zoek nieuwe match, krak dezelfde kerel, en hij wint met 6-2, niks lukt en voor hem hij moest maar naar den bal zien en t was gratuit binnen

Fifa donks

Terug
Bovenaan