Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoeld in de Futties promo? Dit is normaal een promo die 5 weken duurt, dus kan nog wel komen. Al denk ik van niet, omdat die EK promos gedaan zijn.Same, had eerder Pedri verwacht gezien die nog geen deftige kaart gekregen heeft na z'n sterk EK. Blijven hopen op een SBC dan maar![]()
Ik kreeg LapadulaNu heb ik mæhle 94 op de guaranteed manier, yay

7 is genoeg, als je team maar 100 heeft imoAls ik hem laat starten heeft hij 7 chem, genoeg toch, neen ?
Subben heb je zelf minder, las iets van 6,25 chem dan...
Ik ga hem eerst een paar matchen uittesten, specifiek hij op die positie, en zet koundé ff op de CB
Die militao zou zo goed passen, niet normaal
ATB??Zou er geen 5 ATB formatie zijn om op te starten? Moet wel iets te doen zijn met al die Real Madrid spelers en Icons.
ATB??
Ja, op deze manier start iedereen behalve Son op 10 chem.@Shaddix ,thx man, maar ik ben niet goed mee, is dit gewoon om te starten zo, of om effectief te spelen...? Ik ben men huidige formatie wel gewoon nu in game... Geeft dit vooraan wel genoeg chem zo? Ik ga het eens instellen in een testformatie
Die formatie gwn om te linken. Zeker dat je hem op achterblijven hebt in elke formatie? En je drukt geen knopjes in om hem mee naar voor te sturen tijdens het spelen?Militao is binnen...
@Shaddix ,thx man, maar ik ben niet goed mee, is dit gewoon om te starten zo, of om effectief te spelen...? Ik ben men huidige formatie wel gewoon nu in game... Geeft dit vooraan wel genoeg chem zo? Ik ga het eens instellen in een testformatie
Voorlopig overtuigd ramos op de cdm niet echt, maar dit zal wel aan mij liggen, hij valt teveel aan terwijl ik stay back heb gezet, maar gebruik nogal veel l1 om naar voren te sturen...
Ik moet ook nog wat inspelen, maar WL loopt voor geen meter momenteel