GETHEZ
Well-known member
Hehe, ik ben vanalles aan t uittesten met formaties ook, ik begin met de 5-2-1-2 zoals ik start eigenlijk en switch acuna en paredes, die hebben namelijk goede rpp posities volgens futbin, het systeem met de wing backs, met 7 breedte werkt goed, de helft switch ik terug naar de 4-2-1-2 zoals ik al de hele tijd al speelde, dit zorgt al een beetje voor een verrassingseffect en indien nodig terug naar de 5-2-1-2, die opstelling is echt OP
Nog even zambrotta zonder verlies terug verkopen en 98 KDB binnen halen als CAM ipv kaka bij de start, en in een vrije rol laten spelen, ik heb een loan van hem en is echt goed
Bij gelegenheid lukaku summer stars binnen halen met wat lengte in de box en zou echt veel beter moeten spelen zo
En Kanté kan zowel goed op de CDM als op de linkse centrale back positie (met 3 CB's dus)
Edit, WTF, nu ineens komen al mijn spelers wel aan spelen toe, ik scoor normaal niet veel in WL, even een 12 - 0 droog in de kakker gedaan aan mijn tegenstander
En messi begint eindelijk te draaien met dit systeem
Nog even zambrotta zonder verlies terug verkopen en 98 KDB binnen halen als CAM ipv kaka bij de start, en in een vrije rol laten spelen, ik heb een loan van hem en is echt goed
Bij gelegenheid lukaku summer stars binnen halen met wat lengte in de box en zou echt veel beter moeten spelen zo
En Kanté kan zowel goed op de CDM als op de linkse centrale back positie (met 3 CB's dus)
Edit, WTF, nu ineens komen al mijn spelers wel aan spelen toe, ik scoor normaal niet veel in WL, even een 12 - 0 droog in de kakker gedaan aan mijn tegenstander
En messi begint eindelijk te draaien met dit systeem

Laatst bewerkt:

. Heb daarnet iemand de win gegeven. Als je nu nog met zilvers speelt is een teken dat je nog belangrijk vind. 

)