FIFA 21

FIFA 21

Hehe, ik ben vanalles aan t uittesten met formaties ook, ik begin met de 5-2-1-2 zoals ik start eigenlijk en switch acuna en paredes, die hebben namelijk goede rpp posities volgens futbin, het systeem met de wing backs, met 7 breedte werkt goed, de helft switch ik terug naar de 4-2-1-2 zoals ik al de hele tijd al speelde, dit zorgt al een beetje voor een verrassingseffect en indien nodig terug naar de 5-2-1-2, die opstelling is echt OP

Nog even zambrotta zonder verlies terug verkopen en 98 KDB binnen halen als CAM ipv kaka bij de start, en in een vrije rol laten spelen, ik heb een loan van hem en is echt goed

Bij gelegenheid lukaku summer stars binnen halen met wat lengte in de box en zou echt veel beter moeten spelen zo

En Kanté kan zowel goed op de CDM als op de linkse centrale back positie (met 3 CB's dus)

Edit, WTF, nu ineens komen al mijn spelers wel aan spelen toe, ik scoor normaal niet veel in WL, even een 12 - 0 droog in de kakker gedaan aan mijn tegenstander

En messi begint eindelijk te draaien met dit systeem :love:

Laatst bewerkt:
Was een comment op futbin, en de prijzen waren aan het zakken, maar zou deze toch niet doen moest die uitkomen ze

Is zien of het mij vandaag nog lukt, maar die opstelling en ploeg waarmee ik speel is crimineel goed... :unsure:

Dus met dit starten:

E52G0UK.jpg

En regelmatig switchen met dit :

nautC7u.jpg

De omschakeling vergt geen aanpassingen, en kante kan beide posities spelen (op de plaats van ramos dus)

Maar de opstelling die het meest OP is, is de startpositie met de wingbacks vind ik ze, althans voor mij toch

Laatst bewerkt:
Die zilver in WL is niet eerlijk 😂. Heb daarnet iemand de win gegeven. Als je nu nog met zilvers speelt is een teken dat je nog belangrijk vind. 😂. En mij maakt het allemaal ni uit.

Gewoon wat WL aan het spelen op Stream op bezig te blijven.
Ik krijg anders 7-3 op men doos ze... :lol:

Maar dat ligt niet aan mij ehh, t was de ref zijn fout :unsure:

Wederom in de laatste match het goud verzilverd (hebdem ;))

Messi wederom bepalend

In 67 matchen zat hij al 100+ goals en dik in de 50 assists, machine...

En WL en rivals, gene SB eh

Hoe komt het dat de rare gold spelers (77-82) momenteel zo'n hoge prijs hebben? Ik ben alleszins al m'n fodder die ik nog heb aan het verkopen, want het is niet normaal welke prijzen er betaald worden. Soms 9K voor een 81 speler.

Die player picks plus aanvulling voor de high rated sbc's, bv. de futties waarbij je high rated teams moet inleveren, is gewoon opvulling van de in te dienen squads

En die player picks zijn cracked as f*ck

Ik dacht al dat het zoiets was. Ik volg het allemaal niet meer zo. Ik speel nog wat sporadisch om m'n Belgenploeg te vervolledigen.

denk niet dat er nog veel mensen spelen op ps5 want ikzelf zit in divisie 2 en kom uit tegen 2400 skill rating en das 100% altijd een insta lose

600 skillrating hoger lol...das alsof ik tegen div 7 zou spelen ofso

Terug
Bovenaan