FIFA 21

FIFA 21

pfff 10 matchen na elkaar verloren en matchmaking is nog altijd icons en totys

ga stoppen bij silver1(als ik er teminste raakt ),teveel scripting en auto blocks...tis echt elke week gewoon erger en erger en waarom ? kheb toch nooit pack luck

Laatst bewerkt:
hupla 13 lose streak

tzal zelfs geen silver 1 worden,ben het echt beu om te verliezen tegen dutsen die plots de beste spelers ooit worden door hulp van het spel
kutspel

Laatst bewerkt:
Heb wel de indruk dat ze dit jaar meer smijten met de totw/toty/icon spelers. Kom er ook opvallend meer tegen dan verleden jaar.

Nu in rivals bezig met een 23 winstreak atm, curieus hoe lang het gaat duren...

Heb wel de indruk dat ze dit jaar meer smijten met de totw/toty/icon spelers. Kom er ook opvallend meer tegen dan verleden jaar.

Nu in rivals bezig met een 23 winstreak atm, curieus hoe lang het gaat duren...
Icons, akkoord, er zijn er meer, ook omwille van de swaps, maar ook in packs, als ik naar mezelf kijk, en ook rondom mij, maar met toty is EA weer extreem zuinig geweest lijkt me, high rated totw beetje zoals anders...
Is mijn persoonlijke ervaring... Maar als ge in hogere divisies speelt is het normaal dat de ploegen higher rated zijn....

Welke div speelt gij pikatsjoe?? En speelt ge ook WL?

20 matchen na elkaar veloren geen silver 1

elke tackle elke bounce niks in mijn voordeel,als fifa niet wilt dat je wint tjah

niks tegen te doen,ga alles verkopen en mijn coins verkopen kben het beu!!lekker eerlijk om monster teams tegen te komen met een 20 lose streak !!!!!!

Laatst bewerkt:
Icons, akkoord, er zijn er meer, ook omwille van de swaps, maar ook in packs, als ik naar mezelf kijk, en ook rondom mij, maar met toty is EA weer extreem zuinig geweest lijkt me, high rated totw beetje zoals anders...
Is mijn persoonlijke ervaring... Maar als ge in hogere divisies speelt is het normaal dat de ploegen higher rated zijn....

Icons lijken mij idd makkelijker te packen of kopen dan vroeger... Vroeger moest ik bijna 6 maanden sparen of pack luck hebben om 1 icon te kunnen kopen... Dat was dan nog 88 overmars. Deze fifa heb ik er 4 (okocha, Bergkamp, kean en vidic) en 400k coins. Dus op dat vlak is er wel iets veranderd alleszinds...

Nu div 4,ben lang blijven sukkelen tss 5 en 6. Speel om de 2 weken eens WL, omwille v werken in het weekend...

Dees is mijn ploegske; https://ibb.co/b7bQ3qn

Niet zo spectaculair imo

Nog 12 wins geëindigd, vandaag begonnen met 7 wins en nog 8 te gaan, dus een 5 op 8 is ni slecht, maar alweer silver 1...

@insane01 :

Hoe speel je in game? Wil je per se die Rooney laten starten?

Nog 12 wins geëindigd, vandaag begonnen met 7 wins en nog 8 te gaan, dus een 5 op 8 is ni slecht, maar alweer silver 1...

@insane01 :

Hoe speel je in game? Wil je per se die Rooney laten starten?
Ik start inderdaad altijd met rooney. Brengt veel bij aan mijn spel... Dus opties zijn beperkt op de RB tenzij ik een icon koop...

Ik moest vroeger ook nikske weten van in game wijzigingen in de opstelling, kan wel helpen ze, misschien is er nog iets beters om in game mee te spelen

Gisteren nog goed coins verdiend met common golds te traden. Door die SBC's instasolden die allemaal voor 750 coins. Dus vollenbak aan het bieden geweest en kaarten opgepikt voor 450-600 coins en dan onmiddellijk voor 750 op de markt verkocht. Ik had wel nog iets meer winst gehad moest ik niet per ongeluk zelf een "buy now" voor 10k hebben gedaan ipv een gewoon bod :unsure:

Na 10 dagen Fifa is dit mijn team nu:

Ik heb nog een 70k op de bank staan maar ik weet niet goed welke upgrades te doen...
Lloris en Reinier zijn de enige untradables.
Carrasco is de Vlaamse Neymar voor mij dus die moet sowieso blijven. Dybala maakt soms ook straffe acties. Reinier is super betrouwbaar en snel.
De Jong vind ik ook zalig in het middenveld, wendbaar en geeft altijd goede passes.

Zouden voor mij zeker vervangen mogen worden: Lenglet (toch niet stevig genoeg voor een CB voor mij), Can (goed, maar niet super), Bellarabi (door zijn snelheid goed, maar geeft niet die meerwaarde die mijn andere aanvallers hebben).
De fullbacks doen ook hun werk goed maar zijn voor mij nu niet onvervangbaar. Lloris hetzelfde eigenlijk, ik houd hem vooral omdat hij "gratis" is...

Alleen zie ik niet meteen zoveel upgrade paths waar ik én Carrasoc én Reinier én Dybala kan houden. Icons heb ik toch geen geld voor...

Terug
Bovenaan