FIFA 21

FIFA 21

Gisteren nog goed coins verdiend met common golds te traden. Door die SBC's instasolden die allemaal voor 750 coins. Dus vollenbak aan het bieden geweest en kaarten opgepikt voor 450-600 coins en dan onmiddellijk voor 750 op de markt verkocht. Ik had wel nog iets meer winst gehad moest ik niet per ongeluk zelf een "buy now" voor 10k hebben gedaan ipv een gewoon bod :unsure:

Na 10 dagen Fifa is dit mijn team nu:

Ik heb nog een 70k op de bank staan maar ik weet niet goed welke upgrades te doen...
Lloris en Reinier zijn de enige untradables.
Carrasco is de Vlaamse Neymar voor mij dus die moet sowieso blijven. Dybala maakt soms ook straffe acties. Reinier is super betrouwbaar en snel.
De Jong vind ik ook zalig in het middenveld, wendbaar en geeft altijd goede passes.

Zouden voor mij zeker vervangen mogen worden: Lenglet (toch niet stevig genoeg voor een CB voor mij), Can (goed, maar niet super), Bellarabi (door zijn snelheid goed, maar geeft niet die meerwaarde die mijn andere aanvallers hebben).
De fullbacks doen ook hun werk goed maar zijn voor mij nu niet onvervangbaar. Lloris hetzelfde eigenlijk, ik houd hem vooral omdat hij "gratis" is...

Alleen zie ik niet meteen zoveel upgrade paths waar ik én Carrasoc én Reinier én Dybala kan houden. Icons heb ik toch geen geld voor...
Lenglet zuigt...

Icons can je meedoen met de swaps, heb je gratis eentje, zou ik zeker doen, gewoon wat doelstellingen completen, en je kan zelf een icon moments hitten als ge sjans hebt

Lenglet zuigt...

Icons can je meedoen met de swaps, heb je gratis eentje, zou ik zeker doen, gewoon wat doelstellingen completen, en je kan zelf een icon moments hitten als ge sjans hebt
Kzie net dat Lenglet terug op 26,5k coins staat, heb die voor 19k gekocht, bye bye dus :LOL:
En die swaps... Kweet niet of ik zo zwaar wil gaan grinden.

Kzie net dat Lenglet terug op 26,5k coins staat, heb die voor 19k gekocht, bye bye dus :LOL:
En die swaps... Kweet niet of ik zo zwaar wil gaan grinden.
Bwa ge kunt die gemakkelijke doen eh, ge moet niet alle 18 tokens halen, voor 10 of 12 kunt ge al eentje hebben, moet ge is in de sbc's gaan kijken onder swaps

En bij de friendlies wordt er meestal golden goal toegepast, ik zeg wel meestal...

Ik ga voor 16 tokens, prime of moments icon

De squad battles voelen wel als grinden aan, de rest is wat online spelen, maar met de squad battles hebt ge de wekelijkse rewards er nog is bij, dat helpt

Als ge voor renier kunt grinden is dit net hetzelfde

Laatst bewerkt:
Misschien toch eens wat proberen dan van de week. Ik kan al wel mijn ploeg terug overhoop gooien, net een paar 81+ player picks geprobeerd en Odegaard 88 gepulled :bow:

Ik vraag mij dus af voor de UCL token, moet dat echt de gewone blauwe kaartjes zijn, of mag dat ook UCL RTTF zijn? Bv. Mijne rttf varane...

:unsure:

Wat zijn eigenlijk de META formations dit jaar? Is er iets zonder wingers dat goed werkt?

Serieus aant twijfelen om die mid of prime icon player pick te doen. Heb veel fodder en zou me weinig kosten... Online zie ik daar toch veel toppers uitkomen

Serieus aant twijfelen om die mid of prime icon player pick te doen. Heb veel fodder en zou me weinig kosten... Online zie ik daar toch veel toppers uitkomen
Als ge echt veel kunt missen, waarom niet??

Dan zijt ge tenminste zeker van nen icon, ge moogt nog het duurste pack hebben en dan kunde nog gejost zijn

Als ge echt veel kunt missen, waarom niet??

Dan zijt ge tenminste zeker van nen icon, ge moogt nog het duurste pack hebben en dan kunde nog gejost zijn
Ja inderdaad... Zou mij pakweg 150k kosten om dit te doen. Kost normaal over het miljoen... Heb niet echt direct iemand nodig dak zou willen kopen. Enkel aan het twijfelen omdat mss potm messi kan komen maarja

Beloningen ge claimed en 2 rode picks alleen 86 franse spits... Goed voor mijn icon sbc. Beste pull uit packs was 87 firminho en 87 what if mbabbu.

Ik ging vroeger meestal voor de coins, maar ik denk dat ik deze rival rewards voor de untradable packs gaat... Mijn club is leeg, beetje fodder tegen marquee matchups enzo zou welkom zijn. En ge weet nooit...

Beloningen ge claimed en 2 rode picks alleen 86 franse spits... Goed voor mijn icon sbc. Beste pull uit packs was 87 firminho en 87 what if mbabbu.
Amai wa nen sjans, het begon al met keuze uit de red picks, 3 kere nen 81 :rolleyes:

Achteraf nen 83 en 84 als best, op al die in theorie redelijk goeie packs... Ahnee nog nen discard totw, da was het hoogtepunt, sry, toch 10 k erbij op al die packs

Ik zeg van ik zal maar is een pakske opendoen van 45k,mss heb ik dan meer geluk... 82 keeper... Yay, hopelijk dat het bij de marquee beter gaat...

Terug
Bovenaan