FIFA 23

FIFA 23

waarom us account ? als ge dat koopt via usa kunt ge gewoon alles doen via u be account eh...of ist voor al die free packs ?

waarom us account ? als ge dat koopt via usa kunt ge gewoon alles doen via u be account eh...of ist voor al die free packs ?
Awel ik ben aan t twijfelen om gewoon die punten als springplank te gebruiken om een goede start te hebben, zoveel gepruts op mijn gewone account, 1 * 7,5k pack kunnen openen en 5 tal sbc's en met maar 4 k op da bank...

Interesseert mij geen hol om tijdens het jaar packs bij te kopen, maar heb nu toch de ultimate editie gekocht omwille van dual entitlement. Als je mijn ploeg dan PTW noemt, i don't care...

Allemaal goed en wel, maar kan deze us account dus niet gebruiken met de ps app, tenzij iemand een manier weet om te chatten op gsm met tegenstander, maar vooral mensen in mijn friendslist..

Als het echt op niks trekt doe ik gewoon voort met BE account..., maar ik krijg ook wel loan Mbappé en nog een of ander hero ofzo en totw... Allemaal loans, maar in t begin is dat meegenomen

Geduld tot donderdag/vrijdag:

Objectives die max enkele minuten duren waarbij je sterren verdiend. Die kan je inwisselen voor tradeble packs.
Het komt goed :)

Wanneer kan je eigenlijk beginnen spelen? Ik heb EA Play dus ik dacht dat ik morgen kon beginnen maar volgens mijn PS5 is dat niet zo?

Kan iemand de link nog eens sturen voor USA account te voorzien van geld met een code. Ik denk dat @Kamperske vorug jaar hier een video over maakte maar niet meteen terug te vinden.
Een USA account heb ik al van vorig jaar de ultimate te kopen. Morgen is het dan zo ver.

Wel actief NBA aan het spelen dus zal moeilijk worden de combinatie. Fifa zal minder jard gaa' da' vorig jaar, enkel weekendleague en rivals.

Kan iemand de link nog eens sturen voor USA account te voorzien van geld met een code. Ik denk dat @Kamperske vorug jaar hier een video over maakte maar niet meteen terug te vinden.
Een USA account heb ik al van vorig jaar de ultimate te kopen. Morgen is het dan zo ver.

Wel actief NBA aan het spelen dus zal moeilijk worden de combinatie. Fifa zal minder jard gaa' da' vorig jaar, enkel weekendleague en rivals.
Als je al een US account hebt, gewoon op site van cdkeys juiste region kiezen (12 cijferige code) en aankopen met cc / bankcontact...

Of bedoel je iets helemaal anders?

Wanneer kan je eigenlijk beginnen spelen? Ik heb EA Play dus ik dacht dat ik morgen kon beginnen maar volgens mijn PS5 is dat niet zo?
Volgens wat ik kan terug vinden zou ik dus wel degelijk 10 uur moeten kunnen spelen vanaf morgen. Op PS4 kon ik daarvoor de EA Play app downloaden op PS4, maar voor PS5 vind ik die precies niet meer terug. Moet ik iets doen om dit morgen te kunnen spelen?

Ik heb gewoon de standaard editie genomen op mn belgisch account.
Vorig jaar op mn us account gekocht, op zowel op ps4 als ps5 te spelen, maarja dit jaar dus enkel ps5 😅

Terug
Bovenaan