Slayer_Kev666
Well-known member
De oplossingen kloppen niet. 3 squads gemaakt en kloppen langs geen kanten of gebruiken 7 positiemodifiers…Futbin effe checken ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oplossingen kloppen niet. 3 squads gemaakt en kloppen langs geen kanten of gebruiken 7 positiemodifiers…Futbin effe checken ?
Das idd een mooie voorbode. Daar begin ik zelfs nie aan.Nu al een SBC met 11 rares en max 3 clubs. Ze zijn niet goed wijs bij ea.
Idem, nog geen, zelfs geen mini, free pack gekregen op mijn us account, very sadik kan die sbc niet eens doen om al de rest te unlocken,geen coins en geen spelers
Awel ik ben aan t twijfelen om gewoon die punten als springplank te gebruiken om een goede start te hebben, zoveel gepruts op mijn gewone account, 1 * 7,5k pack kunnen openen en 5 tal sbc's en met maar 4 k op da bank...waarom us account ? als ge dat koopt via usa kunt ge gewoon alles doen via u be account eh...of ist voor al die free packs ?

Als je al een US account hebt, gewoon op site van cdkeys juiste region kiezen (12 cijferige code) en aankopen met cc / bankcontact...Kan iemand de link nog eens sturen voor USA account te voorzien van geld met een code. Ik denk dat @Kamperske vorug jaar hier een video over maakte maar niet meteen terug te vinden.
Een USA account heb ik al van vorig jaar de ultimate te kopen. Morgen is het dan zo ver.
Wel actief NBA aan het spelen dus zal moeilijk worden de combinatie. Fifa zal minder jard gaa' da' vorig jaar, enkel weekendleague en rivals.
Ne klopt bedankt CDkeys da wast.Als je al een US account hebt, gewoon op site van cdkeys juiste region kiezen (12 cijferige code) en aankopen met cc / bankcontact...
Of bedoel je iets helemaal anders?
Voor US kunt ge nog kaartjes vinden ten minste BE niet echt meer door de nieuwe psplusNe klopt bedankt CDkeys da wast.
Neenee, was gewoon duiding, eerder naar de beschikbaarheid van US kaartjes toeJa US moet zeker aangezien je ander ultimate niet kunt nemen. Voor belgie zie ik het nut niet od ontgaat me iets?
Volgens wat ik kan terug vinden zou ik dus wel degelijk 10 uur moeten kunnen spelen vanaf morgen. Op PS4 kon ik daarvoor de EA Play app downloaden op PS4, maar voor PS5 vind ik die precies niet meer terug. Moet ik iets doen om dit morgen te kunnen spelen?Wanneer kan je eigenlijk beginnen spelen? Ik heb EA Play dus ik dacht dat ik morgen kon beginnen maar volgens mijn PS5 is dat niet zo?
Ultimate editie is ondertussen aan het downloaden op US! Morgen is het zo ver dan.Neenee, was gewoon duiding, eerder naar de beschikbaarheid van US kaartjes toe