FIFA 23

FIFA 23

Tradable Lukaku gepacked, maar je kan die dus totaal niet verkopen.
Ze moeten zien dat er zo geen spelers gaan afhaken met hun alles gefocust op hun fifa points... Basic sbc's die untradable zijn is echt een no go... De game moet in vele gevallen nog gekocht worden ook eh, als mensen dees zien, en sry heb nu al enkele sbc's gedaan en ik ben echt geen fan van het chem systeem

Welgeteld 1 * 7,5k pack kunnen openen... Op al die tijd, bpm gaat retetraag

Ik ben wel blij dat die loyalty niet meer nodig is bij sbc's. Er was elk jaar altijd 1 bij die hybride sbc's waar je zonder spelers te packen niet aan de teamgeest geraakte en dan mocht ik altijd 3 man iedere match inbrengen tot ze hun loyalty hadden

Enig voordeel is wel als je een ploeg maakt dat spelers niet meer hoeven naast elkaar te staan voor full chem. Ik heb dikwijls gevloekt als ik zag wie de enige opties waren om bepaalde spelers in de ploeg te krijgen op full chem

Ik ben wel blij dat die loyalty niet meer nodig is bij sbc's. Er was elk jaar altijd 1 bij die hybride sbc's waar je zonder spelers te packen niet aan de teamgeest geraakte en dan mocht ik altijd 3 man iedere match inbrengen tot ze hun loyalty hadden

Enig voordeel is wel als je een ploeg maakt dat spelers niet meer hoeven naast elkaar te staan voor full chem. Ik heb dikwijls gevloekt als ik zag wie de enige opties waren om bepaalde spelers in de ploeg te krijgen op full chem
Tzal gewoon wreed lang duren om ietwat deftige ploeg op poten te hebben zonder punten, de snoodaards

Tzal gewoon wreed lang duren om ietwat deftige ploeg op poten te hebben zonder punten, de snoodaards
Ik heb nog het voordeel dat ik nooit echt met populaire spelers speel aangezien ik geen enkele skillmove gebruik en de hele rappe centrale verdedigers vermijd. Hoe rapper mijn verdediging hoe meer tegengoals :ROFLMAO:

Maar het zal inderdaad iets langer duren voor ik een deftige ploeg heb

Die 30 transfer list zal echt wel uitgebreid worden denk ik, als ze kunnen aanpassen na gekreft over gameplay zullen ze hiervoor ook wel kunnen aanpassen...

Maar ondertussen worden de RTG teams koud in de kakker gepakt tot het zover is... Typical EA bullshit... Ze doen dat met bedachte raden ze de smeerlapkes

Je kon toch ook gewoon de loyalty glitch gebruiken? 10x een match starten in squad battles en direct forfait geven. Dan hadden ze ook hun loyalty.

kga toch nog eens fifa een kans geven,100% zonder rage en gezaag.
Mijn plan is om gewoon een 10k team bij elkaar te spelen en direct packs sparen tot team of the year of whatever ze gaan doen voor de wereldbeker,doel is 1000-2000 packs.Ook volledig first owner om het allemaal toch een beetje nieuw te maken.
ik kan het :unsure:

First owner is de leukste manier trouwens.
Enkel idioten pompen daar duizenden euro’s in.
Ja maar ge kunt toch met match coins spelers kopen? Zolang ge er maar geen echt geld in steekt... Ik ga wss wel de ultimate editie bezigen, maar daarbuiten wel niks extra hoor

Voor mij is het om de controller te doen, extra packs kunnen mij gestolen worden

Ja maar ge kunt toch met match coins spelers kopen? Zolang ge er maar geen echt geld in steekt... Ik ga wss wel de ultimate editie bezigen, maar daarbuiten wel niks extra hoor

Voor mij is het om de controller te doen, extra packs kunnen mij gestolen worden
Tuurlijk, ik koop ook spelers met match coins. Het gaat mij gewoon om de pay to win losers ;)

Screenshot_20220924-134544.png

Ok de bullshit begint officieel...

Wat is hier verkeerd aan?? Heb me voor 1150 ingekocht...

Screenshot_20220924-134659.png

Kunnen ze dat niet gewoon als requirement zetten, FML, wat een kak spel...

Het eerste K woord is gevallen hier...

Edit, het is blijkbaar zo, hoe onduidelijk kunt ge weeral zijn...

Terug
Bovenaan