Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze moeten zien dat er zo geen spelers gaan afhaken met hun alles gefocust op hun fifa points... Basic sbc's die untradable zijn is echt een no go... De game moet in vele gevallen nog gekocht worden ook eh, als mensen dees zien, en sry heb nu al enkele sbc's gedaan en ik ben echt geen fan van het chem systeemTradable Lukaku gepacked, maar je kan die dus totaal niet verkopen.
Tzal gewoon wreed lang duren om ietwat deftige ploeg op poten te hebben zonder punten, de snoodaardsIk ben wel blij dat die loyalty niet meer nodig is bij sbc's. Er was elk jaar altijd 1 bij die hybride sbc's waar je zonder spelers te packen niet aan de teamgeest geraakte en dan mocht ik altijd 3 man iedere match inbrengen tot ze hun loyalty hadden
Enig voordeel is wel als je een ploeg maakt dat spelers niet meer hoeven naast elkaar te staan voor full chem. Ik heb dikwijls gevloekt als ik zag wie de enige opties waren om bepaalde spelers in de ploeg te krijgen op full chem
Ik heb nog het voordeel dat ik nooit echt met populaire spelers speel aangezien ik geen enkele skillmove gebruik en de hele rappe centrale verdedigers vermijd. Hoe rapper mijn verdediging hoe meer tegengoalsTzal gewoon wreed lang duren om ietwat deftige ploeg op poten te hebben zonder punten, de snoodaards

Je kon toch ook gewoon de loyalty glitch gebruiken? 10x een match starten in squad battles en direct forfait geven. Dan hadden ze ook hun loyalty.Ik ben wel blij dat die loyalty niet meer nodig is bij sbc's. Er was elk jaar altijd 1 bij die hybride sbc's waar je zonder spelers te packen niet aan de teamgeest geraakte en dan mocht ik altijd 3 man iedere match inbrengen tot ze hun loyalty hadden
Enig voordeel is wel als je een ploeg maakt dat spelers niet meer hoeven naast elkaar te staan voor full chem. Ik heb dikwijls gevloekt als ik zag wie de enige opties waren om bepaalde spelers in de ploeg te krijgen op full chem

Ja maar ge kunt toch met match coins spelers kopen? Zolang ge er maar geen echt geld in steekt... Ik ga wss wel de ultimate editie bezigen, maar daarbuiten wel niks extra hoorFirst owner is de leukste manier trouwens.
Enkel idioten pompen daar duizenden euro’s in.

Is toch pas de 29e?Al ergens te koop?![]()
Tuurlijk, ik koop ook spelers met match coins. Het gaat mij gewoon om de pay to win losersJa maar ge kunt toch met match coins spelers kopen? Zolang ge er maar geen echt geld in steekt... Ik ga wss wel de ultimate editie bezigen, maar daarbuiten wel niks extra hoor
Voor mij is het om de controller te doen, extra packs kunnen mij gestolen worden

Ja, maar héél soms weten mensen al een paar dagen vroeger eentje te scorenIs toch pas de 29e?

Maar dat zijn technisch gezien geen first owners is waar ik op doeldeTuurlijk, ik koop ook spelers met match coins. Het gaat mij gewoon om de pay to win losers![]()
Ik vermoed dat je 3 verschillende nationaliteiten moet gebruiken.Bekijk bijlage 13520
Ok de bullshit begint officieel...
Wat is hier verkeerd aan?? Heb me voor 1150 ingekocht...
Bekijk bijlage 13521