FIFA 23

FIFA 23

Ik heb letterlijk nog niks, buiten ongeveer die die ik gepacked had... Bpm lukt van geen kanten hier
BPM kan toch niet mislukken?

Kost van een pack: 750 coins.
Per pack 3-4 spelers. Momenteel verkopen die (soms met geduld) allemaal voor minstens 200 coins BIN. Dat is dus al 600-800 coins, minstens, want af en toe krijg je ook spelers die meer kosten door SBC's (vooral CM's momenteel).
Quick sell al de rest voor 100-150 coins en je hebt altijd de waarde van uw pack terug, en meestal meer.

Ik geef toe, het is monnikenwerk, maar het is wel failproof.

BPM kan toch niet mislukken?

Kost van een pack: 750 coins.
Per pack 3-4 spelers. Momenteel verkopen die (soms met geduld) allemaal voor minstens 200 coins BIN. Dat is dus al 600-800 coins, minstens, want af en toe krijg je ook spelers die meer kosten door SBC's (vooral CM's momenteel).
Quick sell al de rest voor 100-150 coins en je hebt altijd de waarde van uw pack terug, en meestal meer.

Ik geef toe, het is monnikenwerk, maar het is wel failproof.
Ik stuur vaak nog wat naar de club van spelers, zal daaraan liggen vermoed ik. Maarja met coins vul je zelf de sbc's in, ik ga het mss beter zo doen...

Aaahrghh, wat zijn die fucking teamgeestpunten, ik krijg die nooit ni goed, zelf bij simpele sbc's met 3 spelers, WTF is dit voor ne zever toch

Aaahrghh, wat zijn die fucking teamgeestpunten, ik krijg die nooit ni goed, zelf bij simpele sbc's met 3 spelers, WTF is dit voor ne zever toch
Ik begin het gelukkig wel te snappen.
Juist 11 spelers met max 1 teamgeest punt en dan 18 punten halen om de SBC te kunnen vervolledigen. Lukt niet deze.

Net hybride landen en competitie vervolledigd.
Zakaria van Chelsea gepacked, lijkt mij een goed cheap spelerke te zijn.
Danjuma zal in de spits staan.
Zeer positief dat spelers een alternatieve positie hebben en dat mensen Ronaldo niet als CB kunnen zetten op 7 chem bv. Alleen maar positief.

Terug
Bovenaan