Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je in de store naar fifa 23 gaat kan je naast aankopen ook de early acces versie vinden (indien je ea play heb). Zo kan je hem al downloaden. Heb hem zojuist gedownload en je kan gewoon al spelen.Volgens wat ik kan terug vinden zou ik dus wel degelijk 10 uur moeten kunnen spelen vanaf morgen. Op PS4 kon ik daarvoor de EA Play app downloaden op PS4, maar voor PS5 vind ik die precies niet meer terug. Moet ik iets doen om dit morgen te kunnen spelen?
Weet ik, de console moet het maar 1 keer downloaden eh, is dus al gebeurd op US en daarnet gaf hij melding op mijn gewone account dat het gedownload wasAls je in de store naar fifa 23 gaat kan je naast aankopen ook de early acces versie vinden (indien je ea play heb). Zo kan je hem al downloaden. Heb hem zojuist gedownload en je kan gewoon al spelen.
Ja klopt, maar de mensen die gewoon in Belgische store gekocht hebben konden nog niet pre-loaden. Pas vanaf de 28e ofz. Maar als je de ea acces versie kiest kan je hem al downloaden en spelen.Weet ik, de console moet het maar 1 keer downloaden eh, is dus al gebeurd op US en daarnet gaf hij melding op mijn gewone account dat het gedownload was
Maar wat ik mij afvraag, hoe ziet een full chem team er dan uit met 33 van die punten? Als ge in 1 league of whatever blijft stopt dat toch met tellen die chem punten... Beetje combineren met nationaliteiten dan ofzo?
En dan vrijdag de officiele release
Chem is fucked up, kan je overal lezen op futbinmenu is super laggy en delayed
en die nieuwe chem is echt moeilijk om een sbc te doen
Mss, maar een sbc tje even snel in elkaar flansen heeft een heel andere wending gekregen nuChem is niet fucked up, is gewoon gewend worden. Zitten er veel tussen die beweren dat het bugged is terwijl ze niet weten hoe het werkt...
Ik zou gerust willen spelen, maar heb geen idee welke avind ik kan online komen, hangt wat af van mn kindje als hij wil slapen of nietals er iemand wa co op matchkes wilt spele voor die early acces objective. let me know![]()

Die SBC's zijn toch allemaal untradable? Ik heb er nu eentje van die advanced gedaan voor 6k en heb bijna geen coins meer en geen tradable spelers die ik kan verkopen.Chem is idd serieus aanpassen maar uiteindelijk nu ook niet zo moeilijk. Men startteam herft al 32/33. Niet dat ze overdreve sterk zijn maar goed genoeg om te starten alleszins. Rating 83.
Gisteren toch quasi alles sbc's kunnen doen, ook de hybrid advanceds. Had wel redelijke pulls dus paar keer IF kunnen verkopen voor coins voor die te doen.
Niet allemaal hoor wel de meeste. Ik had int begin in een pack wel IF gehad zo wat opgebouwd, erna weeer IF rn Sommer kunnen verkopen dus allemaal untradable klopt niet. Nu in game en je krijgt int begin zo makkelijk objectives en coins, Lloris Sancho e.d. al gekocht.Die SBC's zijn toch allemaal untradable? Ik heb er nu eentje van die advanced gedaan voor 6k en heb bijna geen coins meer en geen tradable spelers die ik kan verkopen.
Meteen open doen voor een kickstart, ik ga niet elke week een pack openen oid zeNiet allemaal hoor wel de meeste. Ik had int begin in een pack wel IF gehad zo wat opgebouwd, erna weeer IF rn Sommer kunnen verkopen dus allemaal untradable klopt niet. Nu in game en je krijgt int begin zo makkelijk objectives en coins, Lloris Sancho e.d. al gekocht.
Iets anders: wat gaat iedereen hier doen met zen 4600 fifa points?
Ik heb er geen.Niet allemaal hoor wel de meeste. Ik had int begin in een pack wel IF gehad zo wat opgebouwd, erna weeer IF rn Sommer kunnen verkopen dus allemaal untradable klopt niet. Nu in game en je krijgt int begin zo makkelijk objectives en coins, Lloris Sancho e.d. al gekocht.
Iets anders: wat gaat iedereen hier doen met zen 4600 fifa points?