phate_13
Well-known member
Persoonlijke aanval omdat je niet inhoudelijk kunt reageren is echt niet nodig hoor.Als je me selectief qoute en net stopt waar ik zeg dat ik het voordeel niet onken en niet wil betwisten dat de bijdrage oneerlijk of eerlik is kunnen we beter stoppen met op elkaar te reageren. Ga nog wat boompjes knuffelen dan.
Je framed het eerst, en niet voor de eerste keer, weeral als "ik heb er geen belastingsvoordeel aan, mijn werkgever wel." Terwijl ik, weeral, duidelijk maak dat het helemaal niets uitmaakt waar het precies zit. Waar het uiteindelijk om draait voor werknemer en werkgever is "nettoloon (incl. voordelen" en "Totale kost".
Als we zouden zeggen we schaffen de lasten voor de werkgever af, deze zijn nu ten koste van de werknemer, of andersom, we schaffen RSZ en/of belastingen af voor de werknemer, deze zijn nu voor de werkgever, maakt eigenlijk totaal niets uit voor het eind resultaat als alle relevante parameters die de hoogte ervan bepalen verder hetzelfde blijven.
Het gaat zelfs helemaal niet over de "bijdrage van de VAA", dat is dan nog maar een fractie van het verhaal. Als je enkel daarop focust, dan zal het beeld van de kost van de wagen altijd verkeerd zijn.
)