Football Manager 2024

laatste keer dat ze hun game uitbrachten in maart, heette het nog Championship Manager, en was het zo bugged dat er een meme populair werd: Sort It
Out SI.

welke zijn naam gaf aan een populaire site.
Grappig, ik ben dus onlangs pas te weten gekomen dat sortitoutsi idd zo wordt uitgesproken en daar van komt.

Ik las dat vroeger altijd als " sortie toutsie". :eek: :tongue:

Net gezien dat ik door fm via epic ooit gratis te claimen, ik op de Xbox gratis kan spelen. Ik speel liever op console want pc is voor mij iets te uitgebreid.

Wou het hier ook net posten. Wat een shitshow zeg, hoe je als bedrijf met zoveel ervaring hier tegenaan kan lopen ... twee keer uitgesteld, uiteindelijk naar een datum waarvan iedereen met een beetje verstand al door had dat het idioot was om nog te releasen een half jaar voor FM 26, om dan nu alsnog te annuleren. Je had zoveel backlash (en stress bij de developers) kunnen vermijden door in oktober of november dit al te beslissen.

Je had zoveel backlash (en stress bij de developers) kunnen vermijden door in oktober of november dit al te beslissen.
Als je de volledige mededeling leest stellen ze zelf dat de beslissing al even genomen is maar door regulatie (beursgenoteerd bedrijf) niet eerder mocht gecommuniceerd worden.

Enige logische beslissing tbh. Een voetbal game releasen wanneer het seizoen er zo goed als op zit is gewoon ridicuul.
Ik weet dat ze in principe contractueel verplicht waren om een FM25 te releasen.
Alle belanghebbende partijen zullen nu pas ingezien hebben dat een release niet meer haalbaar is en ingestemd hebben om het te skippen.

Vorige week ongeveer eens begonnen met Club Brugge, wel seizoen 23/24 natuurlijk dus 3 fases doorlopen om id champions league te raken, Voorbij Partizan Belgrado & Stade Brest geraakt maar uiteindelijk gestrand in de laatste voorronde tegen Rangers ...

Nu de loting voor de Europa League volgen, die loting blijft het leukste :biglaugh:

Zware loting, in een poule met Ajax, Athletic Bilbao & Slovan Bratislava.

Wij zaten nipt in pot 2, Athletic was veruit de zwaarste tegenstander uit pot 3.

Ik geef de Belgische topploegen trouwens gelijk, dat speelschema is veel te zwaar :laugh:
Ik heb enkel Nilsson verkocht maar wel een zestal nieuwe spelers moeten aankopen om voldoende te kunnen roteren.

Ik hoop al jaren dat je in FM in het verleden kan starten, en dat elk jaar ipv regens nieuwe historische spelers in de db worden ingeladen.

Terug
Bovenaan