Football Manager 26

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
fm26.png

release: 4 november 2025
genre: sim, management
dev: Sports Interactive Limited

Football Manager 2026. Met een gloednieuwe engine, en voortaan is ook het vrouwenvoetbal vertegenwoordigd.

Every match brings greater drama and spectacle thanks to new volumetric animations from real-life matches and glorious, upgraded on-pitch visuals. FM26 delivers new levels of authenticity, with the newly-licensed Premier League providing the ultimate stage for this redefined era.

A new world of possibilities is opened up by the arrival of Women’s Football. Seamlessly integrated into the FM ecosystem as one footballing world, this debut is backed by the most comprehensive database of its kind and a host of licensed competitions set to be revealed in the coming weeks.

A re-imagined user interface gives players greater control and influence over the make-or-break decisions in every career. Designed to be more intuitive for all players from series newcomers to FM veterans, FM26’s User Interface underpins further improvements across tactics, scouting and recruitment.

Laatst bewerkt:
Zou gaan tijd worden dat deze uitkomt. Heb nu in FM24 meer dan 5000 uur zitten. Ook voor onze podcast is het hoog tijd dat er een nieuwe game uitkomt.

Ik heb het geduld niet meer om matchen uit te kijken dus is het steeds via instant result skin. Dus echt meerwaarde van de nieuwe engine ga ik niet hebben en toch ga ik deze weer aanschaffen. Het zal sterker zijn dan mezelf

Staat inderdaad wel vaak aan. Maar ook wel enkele saves gehad van minimum 10 seizoenen. FC Versailles, Preussen Munster, Cercle, een journeyman momenteel.

En ik doe ook mee met de FMU podcast, dus soms ook om dingen te testen.

Ik hoop dat de manager mode in Ea sports fc 26 deftig is, FM is voor mij soms té uitgebreid.

Tis 3jaar geleden dat ik een van de beide heb gespeeld

Ik hoop dat de manager mode in Ea sports fc 26 deftig is, FM is voor mij soms té uitgebreid.

Tis 3jaar geleden dat ik een van de beide heb gespeeld
Het is voor mij ook soms te uitgebreid, maar ik zou echt nooit nog een carrière in EA FC kunnen spelen en het enige wat je toch zou doen (of ik toch) is ultimate team. Ik vind het niveau van de meeste voetbalgames fors gezakt, dus ik zelf blijf wel de voorkeur geven aan games zoals FM ook al is het te uitgebreid soms of kruipt er veel tijd in (en eigenlijk als je begint aan FUT, is het hetzelfde liedje maar dan voor die modus, en dan steek ik liever die tijd in iets als FM of iets anders).

Maar je hebt alternatieven die het een beetje simpeler houden, al heb ik dat wel nog nooit gedaan. Ik doe liever één grote carrière. Al denk ik ook wel dat ik eens de instant result skin ga uitproberen mocht ik het spel aanschaffen (wat zeker niet zeker is). Het voordeel aan FM is dat je het zelf een beetje kan customizen hoe diep je wilt gaan. Maar ik heb dan wel het gevoel dat de resultaten slechter zouden zijn... In mijn ervaring is FM vooral een psychology manager met shoutlines aan de zijlijn, trainingsschema's en spelers voortdurend complimenten geven als ze een goede training gedaan hebben. En ik heb het gevoel dat ik het moet doen, want als ik het niet doe blijven resultaten uit.

Ook mid season slump heb ik bijna altijd. Het voelt soms wat scripted aan. Maar ik denk dat het is omdat ik trainingen niet 100% volledig customize en de spelers niet fris genoeg zijn ofzoiets.

En als je transfers doet, heb ik het gevoel dat ze aan jou altijd meer vragen of eisen, dan als ze aan de AI verkopen. Nu, de meta is toch gewoon wonderkids kopen (en dan doorverkopen). En dan maakt dat niet zoveel uit.

Laatst bewerkt:
Het is voor mij ook soms te uitgebreid, maar ik zou echt nooit nog een carrière in EA FC kunnen spelen en het enige wat je toch zou doen (of ik toch) is ultimate team. Ik vind het niveau van de meeste voetbalgames fors gezakt, dus ik zelf blijf wel de voorkeur geven aan games zoals FM ook al is het te uitgebreid soms of kruipt er veel tijd in (en eigenlijk als je begint aan FUT, is het hetzelfde liedje maar dan voor die modus, en dan steek ik liever die tijd in iets als FM of iets anders).

Maar je hebt alternatieven die het een beetje simpeler houden, al heb ik dat wel nog nooit gedaan. Ik doe liever één grote carrière. Al denk ik ook wel dat ik eens de instant result skin ga uitproberen mocht ik het spel aanschaffen (wat zeker niet zeker is). Het voordeel aan FM is dat je het zelf een beetje kan customizen hoe diep je wilt gaan. Maar ik heb dan wel het gevoel dat de resultaten slechter zouden zijn... In mijn ervaring is FM vooral een psychology manager met shoutlines aan de zijlijn, trainingsschema's en spelers voortdurend complimenten geven als ze een goede training gedaan hebben. En ik heb het gevoel dat ik het moet doen, want als ik het niet doe blijven resultaten uit.

Ook mid season slump heb ik bijna altijd. Het voelt soms wat scripted aan. Maar ik denk dat het is omdat ik trainingen niet 100% volledig customize en de spelers niet fris genoeg zijn ofzoiets.

En als je transfers doet, heb ik het gevoel dat ze aan jou altijd meer vragen of eisen, dan als ze aan de AI verkopen. Nu, de meta is toch gewoon wonderkids kopen (en dan doorverkopen). En dan maakt dat niet zoveel uit.
Ik kocht vroeger de light versie van Football Manager, was minder uitgebreid. En iets goedkoper.
Afwachten wat het gaat worden met FM 26.

Ea sports fc wil ik ook nog eens kans geven, tzal waarschijnlijk 1 vd 2 worden

Ben wel benieuwd naar de nieuwe match engine, maar 't is al van 2012 dat ik nog echt hooked was aan de reeks. Maar goed ook, want veel te verslavend eenmaal je begint.

Hopelijk niet te dicht bij ea fc of t ga mij weer wa kosten voor de zoon hier. Die is voetbalgek, heeft ook wat autisme en die weet alles maar dan gewoon alles. Vraag hem een score van brugge - stzndard van pakweg 2021 die weet da +doelpuntenmakers is echt te gek hij is nu 17 jaar geworden.

Hopelijk niet te dicht bij ea fc of t ga mij weer wa kosten voor de zoon hier. Die is voetbalgek, heeft ook wat autisme en die weet alles maar dan gewoon alles. Vraag hem een score van brugge - stzndard van pakweg 2021 die weet da +doelpuntenmakers is echt te gek hij is nu 17 jaar geworden.

Ik denk dat EA FC eerder in september is terwijl FM eerder november ofzo zal zijn. Als het de enige twee spellen zijn die hij op een jaar wilt en hij zich daar mee bezig kan houden, dan denk ik dat mocht het toevallig in dezelfde maand zou uitkomen niet echt een probleem hoeft te zijn.

Ik denk dat EA FC eerder in september is terwijl FM eerder november ofzo zal zijn. Als het de enige twee spellen zijn die hij op een jaar wilt en hij zich daar mee bezig kan houden, dan denk ik dat mocht het toevallig in dezelfde maand zou uitkomen niet echt een probleem hoeft te zijn.
Heb wel een bepaald budget per maand van daar.

Terug
Bovenaan