kaasfretter
Active member
Ben wel benieuwd wat ze gaan brengen, zeker in de late game en hopelijk verfrissing van de jeugdwerking
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga dus deze aan mij laten voorbijgaan denk ik.Toch ook alweer een hele poos geleden dat ik FM nog gespeeld heb, had de 23 versie wel gekocht maar amper gespeeld. Daarvoor ook al van FM 19 en 21 geleden dat ik nog eens paar honderden uren aan FM besteed heb.
Maar het begint wel te kriebelen, vooral omdat de eigen club zo gemismanaged wordt. Heb wel schrik dat het nog uitgebreider is dan daarvoor, en dat begon me al tegen te slaan. Ook die persconferenties voor elke scheet dat gelaten werd, en je kon je assistent nooit sturen want die sloeg dan belachelijke dingen uit zijn botten waardoor plots heel uw kern ongelukkig was.
Heb weinig zin om uren kwijt te zijn om trainingschema's op te stellen, personconferentiekes te doen, elke mogelijke stilstaande fase tactisch instellen, etc.
Graphics van de match engine interesseren me weinig, heb altijd in 2D gespeeld en moest ik deze kopen, zal dat ook niet anders zijn. Er is geen betere manier om te genieten van goals in FM dan in de 2D-modus:

Ik denk voorlopig welAlleen pc?
Doe ik ook nooit, altijd voor de assistent. Training laat ik gewoon zijn en zien dat de trainers kunnen groeien en zoniet zoek ik met een betere status. Stilstaande fases laat ik ook aan de coach. Heb meestal het hoogste aantal goals uit hoekschoppen na een aantal jaren.Persconferentie en zelfs de interviews langs de lijn laat ik mijn assistent doen. Nog nooit problemen mee gehad. Trainingschema's idem, soms wel eens wat gezaag van spelers dat er te veel of te weinig kracht- of snelheidstraining is, maar voor de rest zie ik daar weinig problemen mee.
Ook stilstaande fases stel ik nooit in, enkel wie de hoekschoppen en penalties moet trappen. Heb wel een zeer goede set pieces coach, ik vermoed dat dat ook wel al invloed heeft.
Ik roep enkel iets als ze achterkomen. Soms helpt dat om te motiveren. Ik verander enkel de laatste 10 mins als ik tegen een sterke tegenstander speel naar meer tijd winnen en bij verlies van bal zet ik ook de spelers naar niet tackelen zodat ik zeker geen kaarten meer pak. Voor de rest speel ik met een 4231 met gegenpress. Doe ik al jaren en altijd succesen mee gehadJe kan in FM24 ook langs de lijn vanalles roepen zowel individueel als naar het ganse team, maar dat doe ik zelden, behalve wanneer we voorstaan en de laatste 5 minuten zet ik alles op verdedigen en tijdwinnen, dan roep ik gewoon "focus" en that's it.
Ok, hoe doe je dat? klinkt wel interessant. Ik laat mijn beste jeugd meestal uitlenen aan lagere divisies zodat ze kunnen spelen meer niet. Ik merk wel bij FM24 dat ik merkelijk meer talenten heb na een 2 tal jaren als voorgaande FM's.Wat ik wel doe is mijn u18 en u21 team in een excel file bijhouden, wie volgend seizoen doorstroomt, wie goed of niet goed genoeg is,... omdat ik echt op zoek ga naar talenten om mijn jeugdteams aan te vullen en te laten doorstromen en op elke positie minstens 2 spelers wil in de jeugdteams. Ook daar kruipt wel wat tijd in, maar dat vind ik net het plezante aan FM. Voel me wel soms wat belachelijk wanneer mijn vrouw denkt dat ik aan het werken ben en dan een opstelling vol voetbalnamen ziet in de excelfile op mijn laptop...![]()
Indd, dat vind ik ook al jaren een manco!Wat ik wel jammer vind is dat, zelfs wanneer je club doorgroeit en groot wordt, je toch geen u23 team zoals Club NXT kan hebben in 2de of 3de klasse, je blijft gewoon een U21 team hebben in de reservecompetitie.
Is er nog geen release datum tis niet voor mij ma voor mijn zoon, doe speelt dat op zijn gsm, ps5 en ervoor nog op de switch
Vandaag mail gehad dat de releasedate 4 november is voor PC / Consoles(xbox/ps5) / mobile (via Netflix games).
De Switch versie staat voor ergens in december gepland maar heeft nog geen specifieke datum.
Football Manager 26 will be released across platforms from November 4, setting the stage for football fans to define their destiny by taking them to the heart of the beautiful game.
Also launching day one is Football Manager 26 Console, which brings the new era of football management to players on Xbox and PlayStation 5. FM26 Console (Xbox), as well as FM26 (PC/Mac), will both be available via Xbox Game Pass.
Football Manager 26 Touch is also returning to Nintendo Switch for an eighth season, launching digitally on December 4.
Despite being on a whole new engine, technology that converts your saved games to the new format means that FM26, FM26 Console and FM26 Touch will all launch with save game compatibility for Football Manager 2024 and Football Manager 2023.