Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Inderdaad, forza horizon is een open world racer.
GT is op circuits rijden.

Er valt veel te doen in forza horizon en het is leuk om de map te verkennen.

Ben zelf benieuwd hoe de controls zijn met dualsense. Hopen dat ze dualsense support op pc ook brengen of anders een demo op de ps5 zodat ik het eens opnieuw kan proberen.

Wel tof mijnen authenticator is volledig ontregeld omdat ik midden tijdens het instellen afgebroken heb, ik zag mijn psn naam met wa cijfers erachter en wou dat checken, nu is ie bezig in een infinite loop of dumbness... Mijn telefoon vergrendeling is zogezegd gewijzigd, en da spul blijft hier in rondjes draaien...

giphy.gif

Super leuke racing game maar echt wel verschrikkelijk overweldigend [heb er nu een 8 tal uur opzitten maar mijn hoofd draait nog altijd rond van de vele opties 😱]

Vb: je kan races rijden, solo of tegen rivalen [solo is veronderstel ik steeds tegen cpu ? En die rival, dat zijn dan tijden van soms 30 minuten terwijl je het perfect in 3 a 4 minuten kan rijden [dat zijn is dan ook cpu veronderstel ik ?]

Ik kan ook de weekly chalenge niet selecteren [met die Ford Lobo raptor] heb wel de auto in bezit [gekocht] maar ik kan er geen punten mee verdienen.

Ook vervelend dat je niet direct gewoon al je favoriete wagens kan zien [eerst via een menu je favorieten selecteren].

Nu, moet er misschien nog meer inkomen maar echt wel machtige race game !

Eigenwel jammer dat mensen geen xbox kopen gewoon omdat ze geen benul hebben hoe goed sommige van hun games zijn.
Nu dat MS zo goed als stopt met consoles en games op andere platforms uitbrengt, worden hun games in grote hoeveelheden gespeeld.
Geen kritiek naar PS gamers, gewoon een opmerking

Eigenwel jammer dat mensen geen xbox kopen gewoon omdat ze geen benul hebben hoe goed sommige van hun games zijn.
Nu dat MS zo goed als stopt met consoles en games op andere platforms uitbrengt, worden hun games in grote hoeveelheden gespeeld.
Ik heb sinds recent pas een Xbox one.
Had ik geweten dat de interface alleen al zo'n verbetering was tov de 360 had ik hem al vele langer in huis gehaald.
Het is wel eigenlijk om 95% Xbox 360 games te spelen.

Alez, Rare Replay is misschien de beste "exclusive" voor de one, en da's ook grotendeels 360 games en ouder :p

De rest van hun library was al langer beschikbaar op PC. Buiten Halo 5.
en niemand geeft een fuck om Halo 5

Klopt wel maar als je er 1 moet kopen dan toch de ps ... btw forza is echt een zalige game

Klopt wel maar als je er 1 moet kopen dan toch de ps ... btw forza is echt een zalige game
Ik weet het niet. Beide hebben hun titels die het spelen waard zijn.
Alleen weten veel PS bezitters gewoon niks af van het bestaan van xbox games zoals Gears, Halo, Forza… Gewoon omdat ze niet verder kijken dan hun Ps

Ik weet het niet. Beide hebben hun titels die het spelen waard zijn.
Alleen weten veel PS bezitters gewoon niks af van het bestaan van xbox games zoals Gears, Halo, Forza… Gewoon omdat ze niet verder kijken dan hun Ps
Niet iedereen kan 2 (of 3) consoles veroorloven 😅

Niet iedereen kan 2 (of 3) consoles veroorloven 😅
Exact dit. Gezien de kostprijs tegenwoordig :p

Maar indertijd had ik xbox360 en ps3. Ik raakte die ps3 eigenlijk amper aan.
Speelde veel liever op xbox en controller lag me ook beter.

Maar dan de generatie erop herinner ik me nog vaag dat de nieuwe xbox later naar België kwam en amper verkrijgbaar was.
Heb me toen de ps4 bij launch kunnen aanschaffen. Wanneer die xbox dan eindelijk beschikbaar was heb ik er nooit meer naar omgekeken.

Goh, ik heb naast een PS5 ook een Series X en buiten Forza 5 en enkele titels op game pass heb ik daar amper op gespeeld.
Qua hardware is hij beter dan de PS5 (stiller en compacter) en quick resume voor verschillende titels tegelijk is wel zalig. Maar de controller van de PS5 vind ik beter en Playstation heeft deze generatie de betere exclusives. De UI van Playstation is ook pakken gebruiksvriendelijker, aan die van Xbox is echt niks intuïtief aan.

Tuurlijk wel, maar op die enkele titels na heeft PS toch de betere exclusives.
Ik had Forza trouwens op pc gespeeld en niet op xbox, dus een PS5 en pc (ipv xbox) is ook mogelijk.

Terug
Bovenaan