GETHEZ
Well-known member
Alé vooruit, had nog wat telefoonkrediet staan dus maar gelijk de premium aangeschaftGt is niet zo arcade denk ik.

159 gig ish wel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alé vooruit, had nog wat telefoonkrediet staan dus maar gelijk de premium aangeschaftGt is niet zo arcade denk ik.

Totaal niet te vergelijken eigenlijk. Hier ga je veel meer fun aan beleven!Thinking about it, maar Gran Turismo uiteindelijk ook niet zoveel gespeeld..
Idd, was bekendTF is dees? Ge kunt dus deze game niet starten zonder een Microsoft account???
Van de speedtraps en andere icoontjes?Super leuke racing game maar echt wel verschrikkelijk overweldigend [heb er nu een 8 tal uur opzitten maar mijn hoofd draait nog altijd rond van de vele opties]
Ik heb sinds recent pas een Xbox one.Eigenwel jammer dat mensen geen xbox kopen gewoon omdat ze geen benul hebben hoe goed sommige van hun games zijn.
Nu dat MS zo goed als stopt met consoles en games op andere platforms uitbrengt, worden hun games in grote hoeveelheden gespeeld.
Geen kritiek naar PS gamers, gewoon een opmerking

Klopt wel maar als je er 1 moet kopen dan toch de ps ... btw forza is echt een zalige gameEigenwel jammer dat mensen geen xbox kopen gewoon omdat ze geen benul hebben hoe goed sommige van hun games zijn.
Nu dat MS zo goed als stopt met consoles en games op andere platforms uitbrengt, worden hun games in grote hoeveelheden gespeeld.
Ik weet het niet. Beide hebben hun titels die het spelen waard zijn.Klopt wel maar als je er 1 moet kopen dan toch de ps ... btw forza is echt een zalige game
Niet iedereen kan 2 (of 3) consoles veroorlovenIk weet het niet. Beide hebben hun titels die het spelen waard zijn.
Alleen weten veel PS bezitters gewoon niks af van het bestaan van xbox games zoals Gears, Halo, Forza… Gewoon omdat ze niet verder kijken dan hun Ps

Exact dit. Gezien de kostprijs tegenwoordigNiet iedereen kan 2 (of 3) consoles veroorloven![]()

Goh, ik heb naast een PS5 ook een Series X en buiten Forza 5 en enkele titels op game pass heb ik daar amper op gespeeld.Eigenwel jammer dat mensen geen xbox kopen gewoon omdat ze geen benul hebben hoe goed sommige van hun games zijn.
Tuurlijk wel, maar op die enkele titels na heeft PS toch de betere exclusives.Alleen weten veel PS bezitters gewoon niks af van het bestaan van xbox games zoals Gears, Halo, Forza… Gewoon omdat ze niet verder kijken dan hun Ps