Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik win. Maar ik sta mijn beurt af aan iemand anders.Correct.
GETHEZ > Forumgebruiker.
![]()
Zondag allemaal kijken jongens![]()
Doe maar, ik win, want technisch gezien is uw antwoord niet correct, en maar wat simpelkes verwoord, maar ik sta mijn plaats dus ook af...Nee, ik win. Maar ik sta mijn beurt af aan iemand anders.

Het zijn landen met F1 circuits, als mijn antwoord fout is, kan dat van u ook niet juist zijn.Doe maar, ik win, want technisch gezien is uw antwoord niet correct, en maar wat simpelkes verwoord, maar ik sta mijn plaats dus ook af...
![]()

Ahja, want omdat een land twee keer voorkomt in een lijstje, bestaat het twee keer.Ah ja, want Italië bestaat dus 2 keer...
Lmfaooooo
Sorry, ik mag mijn photoshop enkel gebruiken voor professionele doeleinden.I agree, @recipe4hate ,doe je ding m'n beeeiistteeehh
Post dan een arm, sexy saapjen...Sorry, ik mag mijn photoshop enkel gebruiken voor professionele doeleinden.
Ik zeg nergens dat Italië twee keer bestaat omdat het twee keer voorkomt in een lijst, dat maakt gij ervan.Zelfde logica hier, Italië kan geen 2 keer een land zijn waar er races worden gehouden, maar het heeft wel 2 GP's
Je kan met uw Merckx voorbeeld bijvoorbeeld bedoelen, renners die de tour op hun naam hebben, OF, de lijst met tourwinnaars, en ja dan kan Merckx meerdere keren voorkomen mr. Smartypants

dat was maar om een voorbeeld te geven dat het debateerbaar is...Ik zeg nergens dat Italië twee keer bestaat omdat het twee keer voorkomt in een lijst, dat maakt gij ervan.
In beide gevallen bestaat Merxkx nog altijd maar 1x. Net zoals het land Italië.
Begin gij maar niet over logica.
cheater
Wat een nare herriezoeker, dke KO, ik bedoelde dat ik het laatste stuk ook niet vond![]()
Zo is het natuurlijk gemakkelijk.
Ik ben zo gedegouteerd dat ik ga slapen.