Fotoshop eens een raadseltje

Ge kunt denken wa ge wilt maar ik had al zitten denken in die richting maar de knoopjes eerst niet aan elkaar geknoopt

Correct.
GETHEZ > Forumgebruiker.

XZaOSsT.png

Zondag allemaal kijken jongens :hug:
Nee, ik win. Maar ik sta mijn beurt af aan iemand anders.

en ik ga helemaal niet kijken

Je kan met uw Merckx voorbeeld bijvoorbeeld bedoelen, renners die de tour op hun naam hebben, OF, de lijst met tourwinnaars, en ja dan kan Merckx meerdere keren voorkomen mr. Smartypants

Zelfde logica hier, Italië kan geen 2 keer een land zijn waar er races worden gehouden, maar het heeft wel 2 GP's

Zelfde logica hier, Italië kan geen 2 keer een land zijn waar er races worden gehouden, maar het heeft wel 2 GP's
Ik zeg nergens dat Italië twee keer bestaat omdat het twee keer voorkomt in een lijst, dat maakt gij ervan.

Je kan met uw Merckx voorbeeld bijvoorbeeld bedoelen, renners die de tour op hun naam hebben, OF, de lijst met tourwinnaars, en ja dan kan Merckx meerdere keren voorkomen mr. Smartypants

In beide gevallen bestaat Merxkx nog altijd maar 1x. Net zoals het land Italië. :unsure:
Begin gij maar niet over logica.

Ik zeg nergens dat Italië twee keer bestaat omdat het twee keer voorkomt in een lijst, dat maakt gij ervan.

In beide gevallen bestaat Merxkx nog altijd maar 1x. Net zoals het land Italië. :unsure:
Begin gij maar niet over logica.
dat was maar om een voorbeeld te geven dat het debateerbaar is...

wat zag je nu eigenlijk op de foto: de lijst met GP's (in volgorde trouwens)

dus technisch gezien was uw antwoord niet voldoende, het was wel zeer close...

aangezien het toch een fotofinish was geef ik mezelf het voordeel van de twijfel... (als ik toch zo forward mag zijn)

anyways, ik heb geen raadselke liggen dus doe maar iemand...

en om te stoppen met zagen, als ik niks had gepost had KO uit gemakzucht gezegd dat het goed was, maar het gaat dus niet om de lijst van landen waar er een GP gehouden wordt, het gaat om de lijst met GP's an sich

Hier wordt samengewerkt ofwat?
Teamplay? Dat wordt niet getolereerd. Er moet tweedracht zijn. Verdeling.
Tot de mods tussenbeide moeten komen

Terug
Bovenaan