Gonzo the Great
Active member
Vooral Open Vld heeft haar die verkiesbare kans gegeven voor het Vlaams parlement. Ook Bart Somers zal zich die video waar hij ze ophemelt ferm beklagen. Zulke zaken krijg je dus als je blind iemand binnenhaalt puur om wat extra stemmen binnen te slepen. Alweer een partij om nooit meer op te stemmen erbij?Hoe word je onafhankelijk parlementslid? Gewoon een paar K gaan stekken voor weinig werk? Onbegrijpelijk, wie heeft die ooit verkozen?
Uit haar wiki pagina:
In 2013 publiceerde Sihame El Kaouakibi haar eerste boek, #BELIEVE, Waarom iedereen zegt maar niemand echt gelooft dat jongeren de toekomst zijn.[23] In november 2020 kwam haar boek Coming In uit.[24]
El Kaouakibi beloofde in 2019 om haar eerste twee maandweddes als kersvers Vlaams parlementslid te schenken aan burgerforum G1000[25], eind 2021 bleek het geld echter nog steeds niet te zijn aangekomen.[26]
#BELIEVE

Echt wel nodig bij zo'n slechte actrice ja. Normaal zou ik ze inschatten als maximum Ketnet wrapster, maar ze kon ipv kinderen blijkbaar wel politici overtuigen. Ik twijfel nu of ik haar acteerprestaties onderschat heb of politici overschat.
En blijkbaar had ze >10000 voorkeurstemmen. We krijgen wat we verdienen zeker? Verkleutering van de kiezers leidt tot verkleutering van de politici natuurlijk.
Sihame was nog onervaren er werd gepakt, maar dit is zeker maar een topje van de ijsberg. Moest je in de PS beginnen graven of in soortgelijke VZW's of projecten in Brussel, er zou nog wat anders naar boven komen.
Dit is wat we krijgen door te blijven stemmen op traditionele partijen. De vlaamse kiezer is te braaf, straft niets af en blijft trouw, de waalse kiezer blijft trouw bij oa de PS, zelfs na vele schandalen, om samen sterk te zijn tegen vlaanderen. En Brussel is het verwend nest in de echtscheiding van Belgie waar niemand nog vat op heeft. En dan krijg je een zieke politiek natuurlijk. In feite kan ik niet kwaad zijn dat politici daarvan profiteren en graaien. We moesten ze maar de kans niet geven. Net zoals ik beroepsdoppers niets verwijt, maar wel de politici die verantwoordelijk zijn voor de werkloosheidsval, of er niets aan doen.
Laatst bewerkt:

Sterker nog, Vooruit pikt die doodleuk terug op, en die wordt dan vice premier. 

Agusta om maar iets te noemen bv.