Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet gemakkelijk te verantwoorden?Oké, terug een on topic vraag:
Ik zou binnenkort naar een beurs in de VS moeten. Nu zou ik als ik dan toch daar ben, ook bij ons meest recente project willen langs gaan.
Nu zit er tussen die beurs en de vroegst mogelijke datum voor dat bezoek, minstens 5 dagen.
Ik zie het echt niet zitten om terug naar België te vliegen voor die paar dagen. Hoe valt dat boekhoudkundig te regelen? Moet ik dan x-aantal dagen als privé inboeken? Want het is niet dat ik daar voor de fun die dagen zit.
Oké, terug een on topic vraag:
Ik zou binnenkort naar een beurs in de VS moeten. Nu zou ik als ik dan toch daar ben, ook bij ons meest recente project willen langs gaan.
Nu zit er tussen die beurs en de vroegst mogelijke datum voor dat bezoek, minstens 5 dagen.
Ik zie het echt niet zitten om terug naar België te vliegen voor die paar dagen. Hoe valt dat boekhoudkundig te regelen? Moet ik dan x-aantal dagen als privé inboeken? Want het is niet dat ik daar voor de fun die dagen zit.
Staat vaart er natuurlijk wel bij met al die bedragen die op hun rekening geparkeerd staan en interest vergaren.
Ik ben ook bij Billit en als starter bij KBC of Liantis (of beide), kreeg ik afgelopen jaar het jaar gratis. Ben er op zich ook wel tevreden vanEn ook mijn "terug on topic".
Dit is geen reclame, het is mijn ervaring.
Zoals sommige weten moet je vanaf 2026 verplicht e-invoicing doen. Mijn huidige klant heeft me verteld: "stuur die facturen maar via peppol!"
Dus rap een billit account gemaakt (je kan gratis facturen versturen) en na wat rond te klikken beslist om een abbonementje te nemen. Werkt prima. Mijn boekhouder gaat (vermoedelijk) straks ook de billit integratie voor aankoopfacturen ondersteunen.
Die facturen zijn vaneerstekeer ook 100% conform, en bank-integratie houdt perfect bij welke factuur er al betaald is. Dit werkt prima.
Ik kan het eigenlijk alleen maar aanraden.
.Ja zo dacht ik het ook, maar you never know.Is dat niet gemakkelijk te verantwoorden?
5 dagen hotel lijkt me toch goedkoper dan 2 intercontinentale vluchten.
De toets is toch: acties die jij onderneemt om beter te kunnen ondernemen en je winst te verhogen (waardoor staat meer belasting kan heffen)?
Lijkt me toch evident in dit geval: besparing van reiskosten, meer werkuren, betere gezondheid (geen jetlag)
Of zie ik het te simpel?
Ik zit bij deze klant "full time" als Marketing Manager. Ergens zet ik op die factuur wat ik wil, dus zou perfect een lijn "Bezoek beurs" kunnen zetten met een bepaalde kost. Bij een vorige beurs stond ook gewoon "extra kosten *naam beurs*".Maken dat je bewijsmateriaal hebt van je bezoek aan dat project (je hebt er inkomsten van, bewijs dat je daar fysiek bent,...) en die beurs (je spreekt van "moeten" dus je hebt ergens wel een contract ofzo?) zodat je kan argumenteren waarom je daar 5 dagen zat.
Talloze consultants die maandenland op project zitten in het buitenland en niet ieder weekend terugkeren.

Wat betaal je dan voor factuur integratie + bank integratie?En ook mijn "terug on topic".
Dit is geen reclame, het is mijn ervaring.
Zoals sommige weten moet je vanaf 2026 verplicht e-invoicing doen. Mijn huidige klant heeft me verteld: "stuur die facturen maar via peppol!"
Dus rap een billit account gemaakt (je kan gratis facturen versturen) en na wat rond te klikken beslist om een abbonementje te nemen. Werkt prima. Mijn boekhouder gaat (vermoedelijk) straks ook de billit integratie voor aankoopfacturen ondersteunen.
Die facturen zijn vaneerstekeer ook 100% conform, en bank-integratie houdt perfect bij welke factuur er al betaald is. Dit werkt prima.
Ik kan het eigenlijk alleen maar aanraden.
7.5 euro per maandWat betaal je dan voor factuur integratie + bank integratie?
Mijn huidige pakket is Yuki (boekhouder gebruikt dit) en vind ik best duur. Als je dan nog eens meer dan 20 facturen/bestanden verwerkt moet je bijbetalen in het genre van 10 euro voor 10 bestanden.
Maar kan er denk ik niet echt van weg omdat het boekhoudkantoor dit dus gebruikt..
Nice, en die bankkoppeling via CODA kan gratis ook. Ik moet nu via Codabox en dat is betalend.
Wel even nakijken of jouw bank een koppeling met billit voorziet. Is nog niet mogelijk voor alle banken, sommigen moeten voor billit via codabox lopen.Nice, en die bankkoppeling via CODA kan gratis ook. Ik moet nu via Codabox en dat is betalend.
Idem en ook peppol integratie voor e invoices.Met Odoo ook allemaal inbegrepen met een moderne PSD2 koppeling en meer 'bang for buck'.
Geen gedoe meer met CODA bestandjes van de jaren 200X-2018en dus dure abonnementen zoals KBC Online4B.
Hier sync ik alles automatisch elke dag om 10u, kan ook manueel.