Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
06/12 Antwerpen maar er werd al in ander topic gezocht naar een editie in Bxl dacht ik.
Idd, vooral met de insteek om eens een datum te vinden die voor quasi iedereen haalbaar is.06/12 Antwerpen maar er werd al in ander topic gezocht naar een editie in Bxl dacht ik.
Binnen 3 dagen is het zo ver, na topic-uitpluizen kom ik hier op uit:Wie komt er nu eigenlijk allemaal? de poll gaf een 10 tal mensen aan, met een 3 tal die niet konden komen?
@Noctilucus kon niet komen, maar de rest zag ik precies geen afwezigheid melden?
Frituur toothpick dan, of iemand een ander voorstel?
(deze ligt vlak naast schipperskwartier, speciaal voor @Beffer . gij komt toch ook af zeker, überfrietmeister? )
Nulber 1 af te raden, al jaren in verval qua smaak. Enkel goed als ge compleet van uw kloten zijt en amper nog iets kunt proeven. Maar overdag en nog semi bij uw zintuigen beter naar de Max Tina, etc, ...tzal altijd wel voor een paar mensen niet lukken vrees ik, vandaar dat ik voor BXL nu al een datum zou laten naar voor schuiven.
Hetzij beffer de organisator, of hetzij een andere organisator... al gelijk. Maar iemand moet toch eens de verantwoordelijkheid nemen hé
idem voor de locatie in Antwerpen nu. Ik wacht geduldig af of waar jullie nu juist heen willen? er zijn hier enkele leuke zaken opgesomd,
ik vat even samen:
Frituur Number 1
Frituur Max
Frituur Toothpick
Frituur 2010
toothpick en 2010 zien er me wel maar erg klein uit als ik op google maps foto's mag voortgaan
max eigenlijk ook, enkel grote terras, maar of het buitenweer zal zijn is nog maar de vraag
frituur nr 1 lijkt me op de foto's afgaand de grootste, en dichtbij het stadhuis, dus daar zijn wel wat drink opties...
Nuja, zelf geen Antwaarpeneir dus ik laat de keuze aan jullie, welke frituur nemen we nu?
De Max (Groenplaats) is toch ook van een bedenkelijk niveau. Falcon is een goede frituur en je kan op 10 minuutjes te voet naar het historisch centrum om pinten te drinken.Nulber 1 af te raden, al jaren in verval qua smaak. Enkel goed als ge compleet van uw kloten zijt en amper nog iets kunt proeven. Maar overdag en nog semi bij uw zintuigen beter naar de Max Tina, etc, ...
Dat kan je op de volgende editie met je eigen ogen zien!En hoe was het mannen? wie heeft het meeste gegeten?
Idd. What happens ip nen frietmeeting..Dat kan je op de volgende editie met je eigen ogen zien!