Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
Wie komt er nu eigenlijk allemaal? de poll gaf een 10 tal mensen aan, met een 3 tal die niet konden komen?
@Noctilucus kon niet komen, maar de rest zag ik precies geen afwezigheid melden?
Binnen 3 dagen is het zo ver, na topic-uitpluizen kom ik hier op uit:

Bij mijn weten aanwezig:
@Fabian @Green Mamba @elgrande @kinxton @Agony @Damocless85 en mezelf. ik kom momenteel op 7.
Vergat ik nog iemand?

@Jipser van die persoon niets meer gehoord.

Dus bij deze vraag ik toch nogmaals met aandrang, om je aanwezigheid te bevestigen.

Frituur toothpick dan, of iemand een ander voorstel?
(deze ligt vlak naast schipperskwartier, speciaal voor @Beffer . gij komt toch ook af zeker, überfrietmeister? )

En waar hadden jullie liefst afgesproken? Centraal station, en met een tussenstopje een 'wacht'trappistje nuttigen onderweg naar de smultent?
Welk uur hadden jullie dan in gedachte om af te spreken? 18.00 uur, om tegen 19 a 19.30 te eten?....

Laatst bewerkt:
Ik ben sinds vandaag beste vrienden geworden met mijn doos Dafalgan Forte. Ik laat vrijdagavond weten of het gaat lukken. Normaal word ik vrolijk van die hemelse lichtbak boven de toonbank, dat blinkende baken met die lijst vol heerlijke snacks en sauzen die ik al jarenlang alfabetisch neurie terwijl ik ernaartoe wandel, maar op dit moment zou ik een donkere zonnebril nodig hebben om hem te aanschouwen. Heb in ieder geval nog twee dagen om de geneeskrachtige eigenschappen van onze goudgele nationale trots af te wegen tegen die van de daadwerkelijke medicijnen.

tzal altijd wel voor een paar mensen niet lukken vrees ik, vandaar dat ik voor BXL nu al een datum zou laten naar voor schuiven.
Hetzij beffer de organisator, of hetzij een andere organisator... al gelijk. Maar iemand moet toch eens de verantwoordelijkheid nemen hé :p

idem voor de locatie in Antwerpen nu. Ik wacht geduldig af of waar jullie nu juist heen willen? er zijn hier enkele leuke zaken opgesomd,
ik vat even samen:

Frituur Number 1
Frituur Max
Frituur Toothpick
Frituur 2010

toothpick en 2010 zien er me wel maar erg klein uit als ik op google maps foto's mag voortgaan
max eigenlijk ook, enkel grote terras, maar of het buitenweer zal zijn is nog maar de vraag

frituur nr 1 lijkt me op de foto's afgaand de grootste, en dichtbij het stadhuis, dus daar zijn wel wat drink opties...

Nuja, zelf geen Antwaarpeneir dus ik laat de keuze aan jullie, welke frituur nemen we nu?
Nulber 1 af te raden, al jaren in verval qua smaak. Enkel goed als ge compleet van uw kloten zijt en amper nog iets kunt proeven. Maar overdag en nog semi bij uw zintuigen beter naar de Max Tina, etc, ...

Nulber 1 af te raden, al jaren in verval qua smaak. Enkel goed als ge compleet van uw kloten zijt en amper nog iets kunt proeven. Maar overdag en nog semi bij uw zintuigen beter naar de Max Tina, etc, ...
De Max (Groenplaats) is toch ook van een bedenkelijk niveau. Falcon is een goede frituur en je kan op 10 minuutjes te voet naar het historisch centrum om pinten te drinken.

Gelieve pinten te gaan pakken in de Mercator op de Suikerrui.

"Marginaal bruin" café, veel te klein met hoempa hoempa muziek maar al zoveel leuke avonden beleefd :lol:

Dafalgan genomen alsof het bitterballen waren, maar het mag niet baten. Helaas zonder mij. Veel plezier morgen en drink een potje stoofvleessaus op mijn (on)gezondheid.

ik moet wel zeggen dat die "falcon frituur" wel een aanrader is, vooral voor de "durvers" dan.

Er zijn zoveel variaties te verkrijgen op het klassieke julientje.

"de poco loco", de "zeeslag", zijn slechts 2 van de 6 varianten die ik heb kunnen onthouden. Spijtig genoeg geen één van ons die het geprobeerd heeft, ik zag het plakkaat maar staan toen we allemaal hebben besteld, en om dan nog rap te googlen wat die juist in hielden, daar was het te laat voor.

Terug
Bovenaan