Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kwam toch niet zoveel voor hoor.40 euro voor triple AAA games, waar is den tijd
de humor in pc gameplay was met momenten echt top
Ik denk het. Mijn blog deed het alvast uitstekendHelaas maar enkele maanden kunnen schrijven voor 9lives magazine.
't Is misschien door mijn reviews en teksten dat het minder verkocht![]()

Ik herinner mij ook wel dat prijzen als klein manneke inderdaad niet min waren.Kwam toch niet zoveel voor hoor.
Heb hier nog enkele PS1-games waarop het prijskaartje hangt.
2500 frank voor Spyro the Dragon bvb. Of Pandemonium ook 2000 frank.
Gelukkig niet te vaak moeten wachten op dit soort releases, maar het geeft wel perspectief over hoe we nu als volwassenen kijken naar de kostprijs van games.Games waren vroeger dan ook gewoon een pak duurder dan vandaag relatief genomen, los van het feit dat je nu zelf geld verdient ipv op u ouders te moeten rekenen. Een nieuwe PS1/PS2 game was standaard gewoon 2000BEF, een N64 game was eerder 2400-2600BEF zelfs. Dat was 20-25 jaar geleden... de inflatie over de laatste 15 jaar alleen al is ~40% ofzo. Enfin, de jaren dat nieuwe games €50-max €60 kosten liggen wel al effe achter ons intussen, er zijn er nog maar je krijgt ook uitschieters richting €80 ook. Ze zijn de inflatie zeker niet gevolgd, daarnaast komen zaken volgens mij ook véél sneller in korting. Als je niet alles wil spelen als het net uit is, hoeft gamen niet zo'n zot dure hobby te zijn. Je hebt tegenwoordig een hoop golden oldies die de tand des tijds goed overleefd hebben en in Steam sales of iets dergelijks voor een appel en ei te koop zijn (Age of Empires II Definitieve bv).Ik herinner mij ook wel dat prijzen als klein manneke inderdaad niet min waren.
Ik weet nog dat Harry Potter's eerste game op PS1 nog minstens €50 kostte toen ik het in de carrefour (Biggs) kon uitkiezen. Sommige winkels hadden ook gewoon absurde prijzen gelijk Freetime die €74 vroegen voor Medal of Honor Frontline op PS2.
Tevens kregen mijn ouders in de ps1-tijd te horen dat als bepaalde games "goed genoeg" waren ik gewoon wat langer kon wachten totdat de goedkopere platinum-versie uitkwam.Gelukkig niet te vaak moeten wachten op dit soort releases, maar het geeft wel perspectief over hoe we nu als volwassenen kijken naar de kostprijs van games.