Monkytiger
Well-known member
Ja is blijkbaar provinciaal maar in die informatiebalk kwam het allesinds bij dentergem en waregem al tervoorschijn.Bedoel je niet op provinciaal niveau? Want die kerel is toch van het Kortrijkse?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is blijkbaar provinciaal maar in die informatiebalk kwam het allesinds bij dentergem en waregem al tervoorschijn.Bedoel je niet op provinciaal niveau? Want die kerel is toch van het Kortrijkse?
Die had ik ook zien verschijnenMijn oog viel op Dj joeri pauwels partij in waregem/dentergem
Wel verbaasd van de lage opkomst eigenlijk, gemiddeld zo iets boven de 60% is echt niet veel.
Cordon sanitaire is niet doorbroken, hé. Het cordon sanitaire gaat enkel over het samenwerken met VB, hier wordt er niet samengewerkt met het VB.Ale, tis binnen in Ninove. Het cordon sanitaire is daar effectief doorbroken. Mocht ook wel eens
Niemand wil er mee samenwerken maar ze hebben nu voldoende zetels om aan zet te komen én ook geen andere partij nodig te hebben om te besturen. Ik vind dat ergens wel een goede zaak.Ale, tis binnen in Ninove. Het cordon sanitaire is daar effectief doorbroken. Mocht ook wel eens
N-VA, Vooruit en Groen hebben samen een meerderheid. Ze kunnen nog CD&V erbij nemen mochten ze dat echt willen, maar is niet nodig.Ik las dat district Hoboken trouwens enkel bestuurbaar was indien N-VA en PvdA samen besturen. Hihi.
Die partij verdient toch gewoon elke afstraffing?Waar is Jeremie van Groen naartoe? Zijn covoorzitter Nadia moet alle shit op haar nemen...
Doorbroken is veel gezegd… Ze hebben zelf het initiatief gewoon nu.Ale, tis binnen in Ninove. Het cordon sanitaire is daar effectief doorbroken. Mocht ook wel eens
Klopt, dit is een absolute meerderheid. Weliswaar een nipte meerderheid met maar 1 zetel - 18 zetels versus 17 - maar toch een meerderheid. Benieuwd naar de komende zes jaar, want all eyes on Guy.Cordon sanitaire is niet doorbroken, hé. Het cordon sanitaire gaat enkel over het samenwerken met VB, hier wordt er niet samengewerkt met het VB.
Mensen van de parking snappen dat niet.Heel ding aan het worden met SPQA, Annick Deridder heeft er een tattoo van laten zetten zie ik net op IG
Doe es zot
Aja just, excuus :') Tis al wa laat voor mij :')Cordon sanitaire is niet doorbroken, hé. Het cordon sanitaire gaat enkel over het samenwerken met VB, hier wordt er niet samengewerkt met het VB.
Probleem met dat argument is natuurlijk dat één gemeente gemakkelijk extra te steunen is door een partij, door bvb die werking lokaal sterk te ondersteunen (zoals ze de afgelopen 6 jaar wss gedaan zullen hebben, wat natuurlijk volledig normaal is).In de zin van: Je staat al jaren te roepen aan de zijlijn. Bewijs het nu maar eens. We zullen wel zien wat het daar geeft in Ninove zeker?
Beter nog: Haar betoog beginnen door die vrouw racist te noemen. Nu, in se kan je haar uitspraak catalogeren als racisme want ze discrimineert op basis van uiterlijk dat wijst op een ander ras/origine.Die partij verdient toch gewoon elke afstraffing?
Hebben mooie resultaten geboekt ten tijde van klimaatmarsen en onvrede op links. Nu ze bestuurd hebben, het een flop was en ze in elke debat belachelijk gemaakt worden halen ze het één verlies na het andere.
In feite schaamteloos hoe Nadja in het VRT debat die vrouw uit Denderleeuw een racist noemde.
Absoluut. Zoals ik al vaak aangaf, Naji is gewoon ronduit vreselijk en kopstuk onwaardig.... Groen is ook gewoon helemaal niks meer. Almaci was tenminste nog iets en destijds met Vogels en Dua, dat waren pas kopstukken. Maar wat ze nu hebben, dat is nog minder dan niks. En zolang ze deze 2 hebben als 'kopstuk' gaat Groen alleen maar verder afglijden. Naji zei dat er binnenkort voorzittersverkiezingen zijn dus voor Groen hoop ik dat ze daar weer eens wat zwaargewichten gaan verkiezen (al boeit Groen mij helemaal niks meer).Die partij verdient toch gewoon elke afstraffing?
Hebben mooie resultaten geboekt ten tijde van klimaatmarsen en onvrede op links. Nu ze bestuurd hebben, het een flop was en ze in elke debat belachelijk gemaakt worden halen ze het één verlies na het andere.
In feite schaamteloos hoe Nadja in het VRT debat die vrouw uit Denderleeuw een racist noemde.
Straks in de krant: Forza Ninove heeft valsgespeeld en wordt geschrapt uit de verkiezingsresultaten. Stel je voor.Vraag is natuurlijk wat er nu van dat opsporingsonderzoek met die volmachten zal geven. Gaat dat over Forza Ninove of over andere partijen?
Straks in de krant: Forza Ninove heeft valsgespeeld en wordt geschrapt uit de verkiezingsresultaten. Stel je voor.