Multiboxer
Well-known member
Je negeert het feit dat ik over bepaalde zaken mijn persoonlijke mening geef. daarom de (vind ik). Mag ik nog mijn eigen mening geven?Wat mij vooral stoort is de totaal ongefundeerdere onzin die ik hier lees.
Ken jij mensen die een transformatie doorgaan?
Besef je dat dat een traject is dat jaren duurt, met intensieve psychologische begeleiding (zoals in één keer om de twee weken voor een periode van >>> 1 jaar)?
Ik zie echt niet wat er impulsief is aan die beslissing. En er wordt in België echt niet te licht overgegaan. Dat is een enorme administratieve rompslomp, met heel wat begeleiding.
En zeer jonge mensen kunnen geen ingrijpende operaties laten uitvoeren, je moet daar meerderjarig voor zijn. Dat kost trouwens allemaal veel geld, dus die kinderen moeten meestal ook nog hun ouders overtuigen om dat te financieren, of er voor gaan werken.
Verder kies je er voor om enkel de focus te leggen op België terwijl dat seksuele transitie een echte cashcow geworden is in andere landen.
Verder ga je ook niet in op het feit dat het soms gruwelijk afloopt ofwel door zelfmoord of infecties/sepsis.
Niet zelden hebben sommigen spijt van hun operaties omdat ze slecht geïnformeerd zijn over de gevolgen van die operaties en de wat ze zullen moeten doen om die aanpassingen aan het lichaam zo te houden.