Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai godverdomme dan toch geen roze.
Zal wel balen gelijk ne stekker. Maar goed heeft zijn eigen niks te verwijten natuurlijk.

Ik ben blij dat Remco het roze niet te vroeg pakt (al zit het er nog steeds aan te komen).

Op één wordt op dit moment Circuit de Wallonie uitgezonden en Vandegoor en Nys blijven maar doorpraten over Remco in het roze.

Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.

Hahaha prutsers zeg. Van HLN kan je dat nog verwachten. Nuja van Sporza ook eigenlijk. Waarschijnlijk weer te druk met debiel doen op hun social media

Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.
Enerzijds is het jammer, anderzijds moet QS nu (nog) niet de koers dragen hé. Dus mixed feelings hier.

Omdat het gewoon hilarisch is met onze media?

Jammer dat Louis hem niet neemt

Je leest verkeerd denk ik. Lachen vooral met de media. En het roze nu nog niet bij Remco willen zien is vooral tactisch en een teken dat we hem ver zien komen.

Haha die aanpassing van sporza is geniaal. Van roze Remco naar Remco imponeert maar roze is voor Valter.
Geniaal xD

Los van het feit of je nu voor hen supportert of niet, denk dat het gewoon voor Remco en DQS op dit moment beter is om het roze niet te pakken. Want dan moeten ze de komende dagen de koers beginnen dragen en riskeren ze hun ploeg toch iets te snel op te souperen.

1. Niemand lacht met Evenepoel, er wordt gelachen met de Belgische media, en terecht.
2. Dat is gewoon goed dat die nog geen roze pakt. Heeft absoluut geen meerwaarde om die trui nu te pakken. Zondagavond staat die gewoon in het roze (al lijkt ook die rit zwaarder dan ze echt is, ge weet maar nooit met Valter).
3. Gebrek aan chauvinisme? Het selectief chauvinisme is het probleem. Er was ook een andere Belg aan het strijden voor de roze trui (Vervaeke) en die komt uiteindelijk maar 10 seconden te kort op Evenepoel), maar werd in de laatste 2 km 0 keer vernoemd.

Er was ook een andere Belg aan het strijden voor de roze trui (Vervaeke) en die komt uiteindelijk maar 10 seconden te kort op Evenepoel), maar werd in de laatste 2 km 0 keer vernoemd.
veel mensen op dit moment “wie is die andere Belg dan? Vervaeke wie is dat?”
Beetje triestige boel in feite.

Hoe komt het dat Valter de roze trui pakt? Heb maar de laatste paar km gezien. Ik zie Valter pas 12de binnenkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan