Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sporza ookGeen roze remcoHLN mag hun artikel al verwijderen

Enerzijds is het jammer, anderzijds moet QS nu (nog) niet de koers dragen hé. Dus mixed feelings hier.Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.
Moet gewoon volgen en zich sparen... Laat de rest het maar doen. Beetje zoals Poggie boy in de tour.Enerzijds is het jammer, anderzijds moet QS nu (nog) niet de koers dragen hé. Dus mixed feelings hier.
Omdat het gewoon hilarisch is met onze media?Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.
Je leest verkeerd denk ik. Lachen vooral met de media. En het roze nu nog niet bij Remco willen zien is vooral tactisch en een teken dat we hem ver zien komen.Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.
Los van het feit of je nu voor hen supportert of niet, denk dat het gewoon voor Remco en DQS op dit moment beter is om het roze niet te pakken. Want dan moeten ze de komende dagen de koers beginnen dragen en riskeren ze hun ploeg toch iets te snel op te souperen.Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.
Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.
veel mensen op dit moment “wie is die andere Belg dan? Vervaeke wie is dat?”Er was ook een andere Belg aan het strijden voor de roze trui (Vervaeke) en die komt uiteindelijk maar 10 seconden te kort op Evenepoel), maar werd in de laatste 2 km 0 keer vernoemd.