Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel te ver weer. Moet toch gewoon in Bernal zijn wiel kruipen als hij goed is. Staat 2e in het klassement mag daar zitten hé

Veel te ver weer. Moet toch gewoon in Bernal zijn wiel kruipen als hij goed is. Staat 2e in het klassement mag daar zitten hé
Volgens mij is Evenepoel aan het recupereren, dat terugkomen kostte véél energie denk ik en heeft hij toch ook de nodige moeite met deze stroken. Er zijn ook al veel renners overboord.

Martin is er inderdaad niet bij. Die is gelost ..

Ik maak mij toch ook wat zorgen over zijn positionering. Op zo'n gravelstukken moet je gewoon top 10 zitten. Lijkt mij ook helemaal niet comfortabel in dat pelotonetje te zitten.

Dat is toch allemaal niet goed hoor telkens zo ver.

En is altijd zo heeft nog niet in de top 10 gezeten sinds ze op de Strade zitten. En paar dagen terug zat hij ook al zo ver op die strook. Is toch een terugkerend probleem. Komt dan wel telkens sterk terug dus de benen zijn blijkbaar goed.

Ik snap niet goed wat Evenepoel hier doet. Hij rijdt nu weer een gaatje dicht dus het lijkt niet dat hij niet beter kan. Maar waarom zo ver zitten altijd? En waarom blijft Almeida niet gewoon bij hem?

Die eerste positionering kan ik nog begrijpen. Dat is met een heel peloton spurten naar één bocht. Maar nu weer helemaal vanachter (voor Yates geldt hetzelfde trouwens, die lijkt niet goed).

Is het ook niet gewoon van in een peloton te rijden. Misschien voelt hij zich niet op zijn gemak in het bolletje vooraan waar ja als favoriet moet zitten.

Wees eens blij dat hij er nog bij is. Het is zijn eerste grote ronde, hij heeft hier schrik om te vallen en grintstroken is ook zijn ding niet. Het is schade beperken vandaag vermoed ik en hopen dat de dag snel voorbij is.

Ik denk dat hij ondertussen al diep in het rood zit en blij gaat zijn als deze rit voorbij is.

PosiTie houden gaat altijd wat moeilijker als je al serieus moe bent.

Ma Da em er maar blijft aanhangen zelle!

Bernal zijnde mag je die kans toch niet laten liggen om er een lap op te geven.

We zouden nog bijna vergeten dat er een Belg vandaag de rit kan winnen. Gavazzi vs. Vanhoucke imo. Battaglin misschien maar wat is die zijn vorm.

Ik geef Gavazzi dan net het voordeel omdat die toch al getoond heeft heel goed te zijn deze Giro en explosief is.

We zouden nog bijna vergeten dat er een Belg vandaag de rit kan winnen. Gavazzi vs. Vanhoucke imo. Battaglin misschien maar wat is die zijn vorm.

Ik geef Gavazzi dan net het voordeel omdat die toch al getoond heeft heel goed te zijn deze Giro en explosief is.
Vanhoucke nog geen trap gegeven. Gavazzi al vaak laten zien dat hij goed is. We zijn chauvinistisch, Vanhoucke wint 'm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan