Tis in ordeals je proximus hebt kan je kijken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis in ordeals je proximus hebt kan je kijken

Met een peloton van 20-30 man houdt ge dat niet vol ze.Die vlucht gaat nog mogen oppassen zo. Dat peloton maakt meer dan 2 minuten per 10km goed. Zot tempo echt.

HaterAllee waar is de putch van DQS @kimme1975 ?
fixed that for youKenner
Ze zijn mee wat is uw probleem?Allee waar is de putch van DQS @kimme1975 ?
Ja klopt. Valt nu weer stil en zal wel windstil blijven nu tot die laatste klim.Met een peloton van 20-30 man houdt ge dat niet vol ze.![]()
Volgens mij is Evenepoel aan het recupereren, dat terugkomen kostte véél energie denk ik en heeft hij toch ook de nodige moeite met deze stroken. Er zijn ook al veel renners overboord.Veel te ver weer. Moet toch gewoon in Bernal zijn wiel kruipen als hij goed is. Staat 2e in het klassement mag daar zitten hé
Vanhoucke nog geen trap gegeven. Gavazzi al vaak laten zien dat hij goed is. We zijn chauvinistisch, Vanhoucke wint 'm.We zouden nog bijna vergeten dat er een Belg vandaag de rit kan winnen. Gavazzi vs. Vanhoucke imo. Battaglin misschien maar wat is die zijn vorm.
Ik geef Gavazzi dan net het voordeel omdat die toch al getoond heeft heel goed te zijn deze Giro en explosief is.