Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Qs heeft duidelijk als doel om vandaag die trui niet te nemen, lijkt me wel een goede zaak. Nu gaat er eentje dolgelukkig zijn de komende dagen +een ploeg dat extra meehelpt en nadien dan maar voor de trui gaan.

En mss nu al wat seconden extra pakken op de laatste klim. Dan valt het minder op 😄

Ik ga denk ik terug naar het Nederlandse commentaar overschakelen. Die Ierse co-commentator zijn manier van praten is soms zo irritant. Hoe lomp kunt ge overkomen gewoon door uw intonatie in accent...

Evenepoel zit nog gewoon vooraan, is nu ook meteen duidelijk wie daar kopman is. Zijn ploeg wel zwakker dan gedacht.

Almeida zit te krasselen. Foss moet er ook af (nadat Ganna al eerder loste). Evenepoel hangt er wél nog aan. (Lijkt mij alvast dik in orde)
De QS ploeg is wel niet zo sterk vandaag, dus het is zaak van de vluchters de roze trui te gunnen hé en zelf proberen van te volgen en niet te lossen.

Ook Masnada gewoon nog mee dus valt wel mee qua sterkte veel meer kan je toch niet verwachten

EDIT: is Serry die ze hebben opgeraapt

Almeida lost en Serry trekt door dat is ook duidelijk

Evenepoel blijkbaar al in het wit momenteel dus moet toch op dat podium kan hij evengoed zo snel mogelijk dat roze pakken :p

Evenepoel blijkbaar al in het wit momenteel dus moet toch op dat podium kan hij evengoed zo snel mogelijk dat roze pakken :p
Dacht dat je zei dat hij (spier)wit zag van het afzien/bleekjes zijn en dat hij straks met ne knalroze kop over de finish gaat komen :D
Almeida valt wel wat tegen vandaag, is zowat de enige van de favorieten die eraf moest nog voor het spel echt moest beginnen.

Evenepoel toch ook niet goed genoeg om te reageren als het echt zou moeten volgens mij. Gaat nog moeten groeien in de ronde om een mooi klassement te rijden.

Logisch dat Evenpoel nog niet goed genoeg is natuurlijk. En dat weer zal ook wel meespelen.

Hopelijk niet al teveel tijd dat het nog wat spannend blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan