Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bora ganse dag op kop en dan geen mannetjes meer over voor de finale neem ik aan. Moeten het ook alleen doen aangezien alle andere spurters over boord zijn.

Ja toch wel echt knap gedaan. Doet De Gendt dit spreekt iedereen van een huzarenstukje.

Ook wel weer vreemd wat ze daar in het peloton hebben uitgespookt natuurlijk. Bora zat misschien stuk maar UAE geeft die koplopers even een extra 30 seconden vooraleer ze beginnen rijden.

Heel knap.

Wel knap dat op 50 meter met 20 seconde voorsprong ze bij Eurosport nog altijd niet zeker waren of hij zou gaan winnen... :wallbash:

Ja toch wel echt knap gedaan. Doet De Gendt dit spreekt iedereen van een huzarenstukje.

Ook wel weer vreemd wat ze daar in het peloton hebben uitgespookt natuurlijk. Bora zat misschien stuk maar UAE geeft die koplopers even een extra 30 seconden vooraleer ze beginnen rijden.
Yup. Wielrennen blijft soms toch een gekke sport. Je zag het al van ver aankomen dat ze bij Bora niet met genoeg manschappen ging overblijven. Liever niet rijden en sprinten voor plek 2, bij Israël zullen ze wel een fles ontkurken zeker. Perfect day :tongue:

Wel erg knap gereden van Taco.

Heel knap.

Wel knap dat op 50 meter met 20 seconde voorsprong ze bij Eurosport nog altijd niet zeker waren of hij zou gaan winnen... :wallbash:
ik denk dat ze best wel wat ervaring hebben met die italiaanse crono's :p het is niet omdat er 40s op het scherm staan, dat het effectief zo is he.

Ze hebben elke km zelf gechronometreerd dus ze wisten het wel. Enfin, mooie overwinning voor Taco en Wanty natuurlijk.

ik denk dat ze best wel wat ervaring hebben met die italiaanse crono's :p het is niet omdat er 40s op het scherm staan, dat het effectief zo is he.
Het was op die moment ook visueel wel heel duidelijk. Paar momenten later stak hij zijn handen al in de lucht.

Morgen wordt echt smullen. Die etappe is echt zwaarder dan iedereen denkt (omdat elk klimmetje naar de 10+ procent gaat) én het wordt slecht weer. Regen en zelfs een kans op sneeuw wordt er voorspeld. Ook veel wind. Er gaan slachtoffers vallen. Het zou me niet verbazen als Evenepoel (of Almeida) morgenavond in het roze staat. Dat parcours moet Yates ook wel liggen.

Met zo'n jagend peloton kan het echt zo snel gaan hoor, dus die minuut zal wel geklopt hebben.
In ieder geval een verdiende overwinning.
Het zou wel niet den eerste keer zijn dat de tijdsverschillen in de Giro niet kloppen.

Benieuwd hoe Yates gaat koersen. Zoals vorige keer toen hij tegen het einde op was of toch wat terughoudendr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan