Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viviani en Gavirria zitten er wel nog heBora ganse dag op kop en dan geen mannetjes meer over voor de finale neem ik aan. Moeten het ook alleen doen aangezien alle andere spurters over boord zijn.

Yup. Wielrennen blijft soms toch een gekke sport. Je zag het al van ver aankomen dat ze bij Bora niet met genoeg manschappen ging overblijven. Liever niet rijden en sprinten voor plek 2, bij Israël zullen ze wel een fles ontkurken zeker. Perfect dayJa toch wel echt knap gedaan. Doet De Gendt dit spreekt iedereen van een huzarenstukje.
Ook wel weer vreemd wat ze daar in het peloton hebben uitgespookt natuurlijk. Bora zat misschien stuk maar UAE geeft die koplopers even een extra 30 seconden vooraleer ze beginnen rijden.
ik denk dat ze best wel wat ervaring hebben met die italiaanse crono'sHeel knap.
Wel knap dat op 50 meter met 20 seconde voorsprong ze bij Eurosport nog altijd niet zeker waren of hij zou gaan winnen...![]()
het is niet omdat er 40s op het scherm staan, dat het effectief zo is he.Het was op die moment ook visueel wel heel duidelijk. Paar momenten later stak hij zijn handen al in de lucht.ik denk dat ze best wel wat ervaring hebben met die italiaanse crono'shet is niet omdat er 40s op het scherm staan, dat het effectief zo is he.
Met zo'n jagend peloton kan het echt zo snel gaan hoor, dus die minuut zal wel geklopt hebben.Klopte die minuut eerder? Hebben die net 40 seconden in 3km goedgemaakt?
Het zou wel niet den eerste keer zijn dat de tijdsverschillen in de Giro niet kloppen.Met zo'n jagend peloton kan het echt zo snel gaan hoor, dus die minuut zal wel geklopt hebben.
In ieder geval een verdiende overwinning.