Precies of Cavendish had hier een rol van betekenis kunnen spelenNiet overdrijven aub. Cav zit bijv. te rusten in Griekenland.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies of Cavendish had hier een rol van betekenis kunnen spelenNiet overdrijven aub. Cav zit bijv. te rusten in Griekenland.![]()

Fabio?Volgend jaar wordt dat hun enige sprinter he, alles op Cav!
Precies of Cavendish had hier een rol van betekenis kunnen spelen![]()
Jullie gasten en sarcasme man, wat een huwelijk.Fabio?
Fabio Casartelli ???Fabio?
Bij mijn weten is die einde contract. Je kan die toch niet enkel maar in de ploeg houden omwille van wat hij meegemaakt heeft? Vakoc kreeg na zijn accident een minimumcontract van Lefevere.Fabio?
Eigenlijk wel jammer voor Merlier dat een Rickaert hier niet bij is.
Ik duim voor Tim, maar zet m'n geld toch op Ewan

Ligt nog onder contract tot eind 2022.Merlier zou nog interessant kunnen zijn voor Patje. Maar geen idee hoe lang die nog onder contract ligt? Een treintje heeft hij ook niet echt nodig en het feit dat hij geen tour mag rijden (?) zal ook wel wringen.
Amai Merlier! Fenomenaal gewoon!
Colin McRae doet zelfs nóg beter. Rijdt jaren rally, stopt en verongelukt dan met een helicopter...Nu ja dat is dikwijls zo. Michaël Schumacher nam enorme risico's in de F1 en leeft nu al jaren als een plant ...
door een stom ski-ongeluk hé.
Gewoon even brute pech hebben kan soms al (grote) gevolgen hebben. C'est la vie.
Ik had in die Extra Time koers met Merlier alvast het gevoel dat Merlier niet echt de intentie heeft om te verlengen bij Alpecin... maar kan ook zijn dat ik dat volledig verkeerd inschat natuurlijk. Ik blijf het alleszins een zeer vreemde keuze vinden om wat naar mijn mening op papier toch de veel snellere sprinter is niet naar de Tour de sturen... Merlier hoort alleszins bij te top 3 beste sprinters ter wereld momenteel imo. Philipsen met zekerheid niet.Merlier zou nog interessant kunnen zijn voor Patje. Maar geen idee hoe lang die nog onder contract ligt? Een treintje heeft hij ook niet echt nodig en het feit dat hij geen tour mag rijden (?) zal ook wel wringen.
Ja, knappe sprint! Van vrij ver aangegaan en vlot standgehouden.Knap van Merlier, toch best veel snelle mannen hier aanwezig.
Evenepoel 2 plaatjes opgeschoven en staat volgens PCS nu vlak voor Almeida dus als ze geen boni's meer pakken kan Evenepoel dinsdag misschien roze pakken.
Het interview na de Scheldeprijs sprak boekdelen. Ze maken daar vreemde keuzes inderdaad.Ik had in die Extra Time koers met Merlier alvast het gevoel dat Merlier niet echt de intentie heeft om te verlengen bij Alpecin... maar kan ook zijn dat ik dat volledig verkeerd inschat natuurlijk. Ik blijf het alleszins een zeer vreemde keuze vinden om wat naar mijn mening op papier toch de veel snellere sprinter is niet naar de Tour de sturen... Merlier hoort alleszins bij te top 3 beste sprinters ter wereld momenteel imo. Philipsen met zekerheid niet.