Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi van Evenepoel en dat zonder wedstrijdritme maar net op tijd in vorm geraakt dat is mooi wat hij nu toont. Nog kleine km volhouden.

Jammer voor Vervaeke wel .. het was net te lastig voor hem. Mäder wint, Evenepoel pakt het roze over.

Wow wat een overwinning voor Mader!
En heel Vlaanderen is net klaar gekomen, Roze Remco!
Ja petje af voor beide heren!

Wel raar dat hij die boni's zo maar laat liggen. Wel chapeau dat hij zo mooi ik het wiel bleef en toch het roze neemt. Had ik nu nog 'iet verwacht.

Zonder tegenslag verwacht ik wel eindwinst van bernal

Oh nee, de media gaat zot worden. Tijd voor een reportage over zijn favoriete pot choco!

Goede prestatie in ieder geval. Leek toch nog vrij 'comfortabel' mee te kunnen.
Bernal hoe dan ook weer het meeste indruk gemaakt van de favorieten.

Vlasov dat was al ietsje minder...

Laten liggen? Gewoon niet beter kunnen. En wat hij hier laat zien is al heel straf natuurlijk.
Dit. Hij had een vrij goeie dag (beter dan gisteren maar dit lag hem ook beter), maar Bernal had aan de finish nog net dat tikketje extra over.
Bernal blijft de favoriet voor mij, maar natuurlijk mooi dat Evenepoel alvast de trui kan aantrekken.

Update: Blijkbaar zou Valter nog nipt de trui pakken. Mmm misschien is dat ook beter. Anders krijgen ze in België te veel ne stijve. :D

Ah blijkbaar is valter in het roze?

Laten liggen? Ja, gezien iedereen hier zo lyrisch is over de sterkte had die toch wel een sprintje kunne' trekken zeker?

wtf Eurosport nederlands denkt nog altijd dat Remco roze heeft en ook de belgische media zet al roze remco op hun sites ai ai ai toch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan