Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is net goed dat Sporza ook buitenlandse toppers aandacht geeft.
Zeker VDP die gewoon bij de mannen van het voorjaar hoort.
En i.t.t de pedicure van Remco zijn moeder heeft Adrie wel iets nuttig te zeggen over de koers.
Dan moet je ook niet klagen ivm berichtgeving Remco. Adrie iets nuttig te zeggen? Ik vind dat hij vooral arrogante praat verkoopt en prestaties van andere renners ten onrechte minimaliseert.. zeker als het over WVA gaat. Kan het niet af als andere renners beter zijn dan zijn zoon.. dat ligt er dik op tijdens zijn lulkoek interviews

Vroeger stond er ook wel is in de gazet hoe Van Peteghem zijn koffie het liefst dronk, wanneer VDB zijn haar geblondeerd had of als Boonen een 16jarig lief had. Brol artikels zijn echt van alle tijden en alle sporten/sportpersoonlijkheden.
Enige oplossing om het tegen te gaan is door er niet op te klikken jammer genoeg.

Dan moet je ook niet klagen ivm berichtgeving Remco. Adrie iets nuttig te zeggen? Ik vind dat hij vooral arrogante praat verkoopt en prestaties van andere renners ten onrechte minimaliseert.. zeker als het over WVA gaat. Kan het niet af als andere renners beter zijn dan zijn zoon.. dat ligt er dik op tijdens zijn lulkoek interviews
Nee, Adrie zegt waar het op staat. Een Nederlander verbloemt de zaken gewoon niet zoals een vlaming dat wel doet.

Ik heb 25x liever dat dan zo'n oninteressant figuur die elke week 20 minuten schermtijd komt verprutsen met zinnen die vernamelijk bestaan uit: "Tenerife", "S-works", "9xx dagen na elkaar gefietst", "vandaag belde ik met <insert random Belgische topper>" en ander non-nieuws.

Nee, Adrie zegt waar het op staat. Een Nederlander verbloemt de zaken gewoon niet zoals een vlaming dat wel doet.

Ik heb 25x liever dat dan zo'n oninteressant figuur die elke week 20 minuten schermtijd komt verprutsen met zinnen die vernamelijk bestaan uit: "Tenerife", "S-works", "9xx dagen na elkaar gefietst", "vandaag belde ik met <insert random Belgische topper>" en ander non-nieuws.
Ik vind Adrie ook wel best te pruimen. Recht voor de raap. Hij zegt gewoon wat hij effectief denkt.

Enige kritieke punt is wel dat hij de prestaties van VDP maximaliseert, maar ja een Vlaamse vader denkt net hetzelfde over zijn zoon, alleen zegt een Belg dit niet vlak voor de camera. Ne Nederlander (en zeker Adrie), doet dat gewoon wél.

Ik vind Adrie ook wel best te pruimen. Recht voor de raap. Hij zegt gewoon wat hij effectief denkt.

Enige kritieke punt is wel dat hij de prestaties van VDP maximaliseert, maar ja een Vlaamse vader denkt net hetzelfde over zijn zoon, alleen zegt een Belg dit niet vlak voor de camera. Ne Nederlander (en zeker Adrie), doet dat gewoon wél.
Zijn prestaties maximaliseren? Adrie is de enige die de prestaties van zijn zoon in perspectief zet en er heel nuchter bij blijft.
Maar je mag een kat wel een kat noemen natuurlijk.
Weet je waar het schoentje wringt bij de mensen? Dat hij ook wel een nuchter kan kijken naar andere jongens, zijnde Remco en Wout. Nochtans zijn de analyses van hem op dat vlak gewoon volledig erop, goed is goed en eraf gereden worden op de pater is eraf gereden worden op de pater.

In bieles kon kon je nog zeggen dat het de zoon voortrekken is, maar de laatste jaren vind ik zijn columns en ook de podcasts waar hij in zit altijd zeer goed. Hij zegt waar het op staat maar niet (meer) met de Botte bijl. En altijd met respect voor de mensen, zo zouden er meer mogen zijn!

Bwa....
Pidcock van het voorjaar noemen:

Mee "wauw" creëren over die rit in Tirreno:

Etc.

Benieuwd naar vandaag. 5" is niet veel dus ik vrees voor roze. Ik denk dat Ineos hier gewoon de koers in handen gaat willen nemen. Voor rit en roze gaan. Zoals Bernal nu rond rijd en met zo'n sterke ploeg. Morgen toch vlakke rit dus dat is voor de sprinters ploegen om te controleren en daarna een rustdag.

Als Evenepoel het verliest tot een paar seconden kan beperken dan houdt hij gewoon alle opties open.

Ik zie Remco wel gewoon meegaan met Bernal moest die gaan.
Nu niet per se de rit winnen, maar het roze zie ik hem wel nemen vandaag.

Enkel de laatste kilometer gaat boven de 7% vandaag. De verschillen tussen de favorieten gaan echt niet hoog oplopen. Ik zie Evenepoel gewoon Bernals wiel houden vandaag.

Enkel de laatste kilometer gaat boven de 7% vandaag. De verschillen tussen de favorieten gaan echt niet hoog oplopen. Ik zie Evenepoel gewoon Bernals wiel houden vandaag.
Denk toch dat er mannen door de mand gaan vallen. Het is al een zware week geweest met het vele regenweer. En vandaag een pittig ritprofiel, dat hakt erin. Vooral benieuwd wat Yates ervan terecht gaat brengen. Voorlopig rijdt die zeer anoniem rondt. Is het van niet beter kunnen, dan valt hij er vandaag volledig uit en anders vliegt ie naar boven ;)

Denk toch dat er mannen door de mand gaan vallen. Het is al een zware week geweest met het vele regenweer. En vandaag een pittig ritprofiel, dat hakt erin. Vooral benieuwd wat Yates ervan terecht gaat brengen. Voorlopig rijdt die zeer anoniem rondt. Is het van niet beter kunnen, dan valt hij er vandaag volledig uit en anders vliegt ie naar boven ;)

Dat ritprofiel ziet er stuk pittiger uit dan het werkelijk is. Al die cols zijn lopers aan 5%. Moeilijk om knechten eraf te krijgen voor de slotklim. Misschien dat er één of twee grote namen er wat doorzakken, dat kan altijd. Maar al bij al betwijfel ik of er verschillen gaan zijn tussen mannen als Bernal en Evenepoel.

EDIT: ik moet wel zeggen, het gaat al heel de rit ontzettend hard, met zelfs mannen uit de top 10 die nu demarreren. Dat is dan wel weer goed voor de zwaarte van de rit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan