Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het feit dat ze niet doorreden om hem op achterstand te houden geeft aan dat ze hem niet meer als een gevaar zien.. Niet echt een compliment vr onze wonderboy die moeite blijft hb met afdalingen
Vol doorrijden had weinig zin. De vallei na de afdaling is te lang. Ik had nooit de indruk dat hij vandaag het gat niet zou dichtkrijgen sé.
Maar inderdaad maandag wordt het een ander verhaal.

Zou RE nog met zoveel schrik zitten? Kan mij niet herinneren voor zijn val dat zijn afdalen zo slecht was?
Samen met de ploeg leergeld betalen... Nochthans de Tour 19 met JA reden ze wel goed.

RE heeft een Deveyens nodig zoals voor JA.

We gaan zien straks op de Zoncolan. Maar zou zonde zijn moest dat allemaal goed verlopen en het dus gewoon een gebrekkige techniek zijn die hem hier parten gaat spelen.

Omdat je met je bovenlichaam heen en weer beweegt bij het klimmen en dan wringen je rug wervels over elkaar. Heel slecht voor je rug.

Als je perfect stil kan blijven met je bovenlichaam geen probleem, maar de meeste wringen toch mee met heel hun bovenlichaam op zware stroken.
Ik zit perfect stil of sta recht op de pedalen :unsure:

Het is toch ook een mentale tik elke keer, denk ik. Het "Evenepoel kan niet dalen" gaat toch een eigen leven beginnen leiden in de media en ook in het peloton waardoor hij in elke afdaling toch wel onder druk gezet wordt.
Froome kon ook niet sturen en dalen in het begin van zijn carriere... en 3 jaar later was hij de beste daler van het pak en nam hij tijdswinst in de afdalingen op al zn concurrenten. Om maar te zeggen dat er nog veel kan veranderen voor Remco

Die tactiek van Astana vandaag. Waarom hebben die nu heel de tijd op kop gereden? 6 minuten rijden ze toch niet dicht op die laatste klim? Of ze moeten naar boven vliegen.

We gaan zien straks op de Zoncolan. Maar zou zonde zijn moest dat allemaal goed verlopen en het dus gewoon een gebrekkige techniek zijn die hem hier parten gaat spelen.
Zou dat niet meer te trainen vallen ? Afgelopen maanden stonden allicht in teken van revalidatie niet op techniek.

Eurosport zegt al dat de winnaar van voor zit... Vroeger kon je de commentaar wisselen van taal, kan dat nu ook?
En indien ja, hoe?

Zou dat niet meer te trainen vallen ? Afgelopen maanden stonden allicht in teken van revalidatie niet op techniek.
Deels wel maar voor deze Giro is dat te laat natuurlijk. Ik heb het eerder over deze Giro zou zonde zijn moest hij hier een goed klassement kwijt spelen op gravel en in afdalingen.

Kopgroep heeft heel veel geluk met Affini mee die rijd ferm door.

Eurosport zegt al dat de winnaar van voor zit... Vroeger kon je de commentaar wisselen van taal, kan dat nu ook?
En indien ja, hoe?
Geluid van je tv afzetten en radio 1 opzetten? :laugh:

Deels wel maar voor deze Giro is dat te laat natuurlijk. Ik heb het eerder over deze Giro zou zonde zijn moest hij hier een goed klassement kwijt spelen op gravel en in afdalingen.

Kopgroep heeft heel veel geluk met Affini mee die rijd ferm door.

Ja nu is het inderdaad te laat, plus mentaal zal die val toch nog wat meespelen.

Froome kon ook niet sturen en dalen in het begin van zijn carriere... en 3 jaar later was hij de beste daler van het pak en nam hij tijdswinst in de afdalingen op al zn concurrenten. Om maar te zeggen dat er nog veel kan veranderen voor Remco

Denk dat er wel nog wat mannen zijn die veel beter dalen dan Froome ze, hij reed weg bij Reichenbach die daalde als een Oude oma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan